پروژه کامل مهد کودک ( نقشه اتوکدی – فایل سه بعدی اتوکد و مکس )

با سلام خدمت تمامی کاربران گرامی وب سایت تخصصی معماری ۹۸ , در این بخش از ارائه نقشه ها در این وب سایت به بررسی پروژه مهد کودک کامل می پردازیم که این پروژه مهد کودک شامل مواردی همچون نقشه اتوکدی مهد کودک , سه بعدی مهد کودک ( سه بعدی اتوکدی مهد کودک , سه بعدی مکس مهد کودک ) می باشد . مهد کودک ها یکی از مهم ترین مکان های آموزشی هستند و طراحی انها از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو در این مقاله از بخش نقشه ها به بررسی پلان اتوکدی مهد کودک بصورت کامل می پردازیم .

پروژه کامل مهد کودک ( نقشه اتوکدی – فایل سه بعدی اتوکد و مکس )

در رابطه با پروژه کامل مهد کودک ( نقشه اتوکدی – فایل سه بعدی اتوکد و مکس ) باید گفت که مهد کودک ها از مهم ترین مکان های آموزشی هستند که در هر فضای شهری وجود دارند و با توجه به نوع کاربری و موقعیتی که دارند معماری و طراحی مهد کودک ها باید از ظرافت خاصی برخوردار باشد تا این فضا مناسب با روحیه و گروه سنی افراد حاضر در این مجموعه باشد و فضایی مناسب بوجود بیاید از این رو استاندارد ها و ضوابط طراحی مهد کودک ها باید در ساخت هر مهد کودکی یا مکانی با این نوع کاربری بطور دقیق بکار گرفته شود .

پروژه کامل مهد کودک

پروژه کامل مهد کودک

مهد کودک ها را میتوان فضایی دانست که کودکان در بدو ورود به مدرسه به آن راه پیدا میکنند و در آن متناسب با گروه سنی خود به بازی و سایر اموزش های لازم می پردازند پس باید این مکان از طراحی مناسبی برخوردار باشد تا علاوه بر زیبایی و متناسب بودن با این گروه سنی دارای تمامی فضا ها در اندازه های مناسب باشد پس طراحی پلان مهد کودک ها از مهم ترین طراحی ها در طرح معماری می باشد . طراحی نقشه مهد کودک از جمله مواردی می باشد که دانشجویان رشته معماری در طراحی آن با مشکل مواجه میشوند از این رو در این مقاله برای رفع این نیاز دانشجویان به ارائه پروژه مهد کودک با سه بعدی ( پروژه مهد کودک با 3D ) می پردازیم . در رابطه با سایر مقالات مرتبط با مهد کوک میتوانید به مقاله پاورپوینت تحلیل مهد کودک مراجعه کنید .

برای مشاهده موارد بیشتر میتوانید به مطالب زیر نیز مراجعه کنید :

فایل های همراه با نقشه مهد کودک با سه بعدی

در این قسمت به ارائه پلان مهد کودک dwg می پردازیم تا نمونه هایی از پلان مهد کودک اتوکدی را در مورد مشاهده قرار دهید و در ادامه نیز به ارائه سه بعدی مهد کودک می پردازیم .

  • 12 عکس رندر
  • سه فایل تری دی مکس
  • 4 سه بعدی اتوکدی
  • پلان اندازه گذاری طبقه اول
  • پلان مبلمان طبقه اول
  • سایت پلان
  • برش A و B
  • نمای جنوبی و شمالی

نمونه سه بعدی های مهد کودک

پروژه پلان مهد کودک با سه بعدی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد پروژه ای کامل از یک محیط آموزشی محسوب میشود که میتوانید آنرا از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .