پلان آپارتمان مدولار همراه با پاورپوینت طراحی مدولار

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 , با ارائه یکی دیگر از نقشه ها و پلان های آپارتمانی در خدمت شما هستیم تا نمونه پلان های مختلف در انواع متنوعی ارائه داده باشیم و این نوع آپارتمان را نیز در آرشیو نقشه ها داشته باشیم و دوستان و عزیزانی که به پلان آپارتمان مدولار نیازمندند بتوانند این پلان را به همراه پاورپوینت طراحی مدولار تهیه نمایند .

پلان آپارتمان مدولار + پاورپوینت طراحی مدولار

آپارتمان ها به عنوان مکان هایی که مورد استفاده حجم زیادی از نیاز ها هستند و امکانات آنها مورد استفاده افراد مختلف می باشد باید از طراحی ویژه ای برخوردار باشند و با داشتن تمامی امکانات و فضا ها در کنار داشتن طراحی زیبا بتوانند نیاز های مختلف افراد و ساکنان را برطرف کنند و مکان مناسبی برای ساکن شدن افراد باشند از این رو برای طراحی آپارتمان ها باید موارد ویژه ای در نظر داشت که در این مقاله نمونه پلان آپارتمان مدولار را ارائه داده ایم که نمونه ای کامل و زیبا از این مورد می باشد و مناسب برای ارائه می باشد .

در کنار نقشه آپارتمان مدولار پاورپوینتی با عنوان پاورپوینت مدولار ارائه میشود تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید و نمونه سازه های مدولار نیز برای شما ارائه شود . از نمونه سازه های مدولار میتوان به استادیوم ویلموت الیانز ریورا اشاره کرد که دارای طراحی زیبایی می باشد که معمار این مجموعه اعظیم ویلموت و همکاران هستند که برای ساخت این مجموعه هزینه ای معادل 245 ملیون دلار خرج شده است . این پروژه در شهر نیس فرانسه قرار دارد و مالک این پروژه گروه نیس اکو می باشد . در پاورپوینت 45 اسلایدی سیستم مدولار اطلاعات بیشتری راجع به این موضوع وجود دارد .

نمونه پلان ها

پلان های ترسیمی

پلان مبلمان طبقات

نما

برش

پلان آپارتمان مدولار به همراه پاورپوینت سیستم مدولار که در این مقاله در 45 اسلاید ارائه میشود اطلاعات کاملی در این رابطه را دارا هستند , این محصول را میتوانید از فروشگاه معماری ایرانی وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .