پلان آپارتمان مسکونی 4 طبقه

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , محصولی که امروز در خدمت شما گذاشته ایم در بخش نقشه ها نمونه ای از نقشه آپارتمان با تعداد طبقات چهار با پارکینگ ( پلان ساختمان 4 طبقه با آسانسور )  می باشد که توسط گروه آموزشی معماری 98 طراحی و در خدمت شما قرار گرفته شده است که امید است مد نظرتان واقع شده باشد و بتوانید در طرح ها و مدل های خود از این پلان استفاده کنید تا انتهای این مطلب با عنوان نقشه آپارتمان مسکونی 4 طبقه همراه ما باشید .

پلان آپارتمان مسکونی 4 طبقه

قبل از اینکه به ارائه پلان آپارتمان مسکونی 4 طبقه بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , در این نقشه کامل ساختمان 4 طبقه مساحت هر طبقه از این آپارتمان حدود 360 متر می باشد که هر طبقه از این طبقات سه واحد سه خوابه می باشند که با طراحی فشرده به صورت عالی طراحی شده است . نوع دسترسی به این طبقات به گونه ای است که طبقه اول بدون احتیاج به راه پله از بیرون دسترسی لازم را داراست . طبقات دیگر نیز با استفاده از آسانسور و راه پله که در قسمت جنوبی به شکل قابل توجهی تعبیه شده است به طبقات بالا دسترسی دارند این واحد با آسانسوری با ابعاد 160 * 120 که در مجاورت راه پله می باشد همراه است . معماری آسانسور این واحد آپارتمانی گنجایش 6 نفر را داراست . پلان این آپارتمان به گونه ای طراحی شده که از نظر نور کمبودی ندارد و روشنایی در تمامی واحد ها به طور عالی و یکنواخت پخش می شود .

حالا به توضیحاتی در خصوص ترسیمات و نقشه های موجود در این فایل می پردازیم , ما در این طرح علاوه بر اینکه نمای جنوبی این واحد را در خدمت شما قرار داده ایم برشهای از راه پله و ساختمان و نیز دتایل هایی از این قسمت به شما ارائه داده ایم که در این صورت به پلان ساختمان 4 طبقه با نما و برش دست پیدا میکنید . ارتفاع طبقات تیپ 2.76 می باشد که با در نظر گرفتن سقف کاذب می باشد . ارتفاع زیر زمین نیز 2.76 می باشد که راه دسترسی زیر زمین نیز با استفاده از اسانسور و پله می باشد . بیشتر نمای این آپارتمان 4 طبقه از شیشه می باشد که با داشتن بالکن در تمامی طبقات از حالت یکنواخت مبرا می باشد که در ادامه میتوانید به دانلود پلان چهار طبقه بپردازید .

پلان های موجود :

  • پلان شیب بندی
  • پلان طبقه همکف
  • پلان اندازه گذاری
  • پلان تیپ طبقات
  • پلان زیر زمین
  • نما
  • برش

پلان ساختمان مسکونی 4 طبقه که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی شیت ها و پلان های مورد نیاز را داراست , برای خرید این محصول میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 اقدام کنید .