پلان اتوکدی کلیسا

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت معماری 98 , در این قسمت از ارائه نقشه ها به ارائه یکی از کمیاب ترین نقشه ها در دنیای اینترنت با نام نقشه اتوکدی کلیسا می پردازیم . علاوه بر مسجد یکی دیگر از فضا های مذهبی که مورد توجه معماران و دانشجویان حاضر در رشته معماری است کلیسا ها هستند زیرا کلیسا ها دارای نوعی متفاوت از معماری و طراحی هستند و طراحی کلیسا نوعی متفاوت از طراحی است از این رو ممکن است برخی از دانشجویان به پلان کلیسا نیاز داشته باشند از این رو در این مقاله به ارائه نقشه کلیسا می پردازیم .

پلان اتوکدی کلیسا

در رابطه با پلان اتوکدی کلیسا باید گفت که طرحی که ما به شما ارائه می دهیم طرحی زیبا از یک کلیسا می باشد . هر چند در ایران تعداد کلیسا ها معدود می باشند و دانشجویان آشنایی زیادی با این محیط و فضا های آن ندارند اما گاها استادان رشته های معماری در جریان تحصیل برای درک بهتر از دانشجویان درخواست ارائه طرح های خاص مانند نقشه مسجد و کلیسا ، استادیوم ، بیمارستان و فرهنگ سرا می نمایند از این رو در این مقاله اقدام به ارائه نقشه کلیسا dwg کردیم . ما در ارائه این پروژه ها دو هدف اصلی را دنبال می کنیم :

  • نمایش الگویی برای تفهیم موضوع کلیسا
  • ارائه کلی یه طرح کلیسای منا سب برای استفاده و حتی اجرا

نام کلیسا از واژه یونانی اکلیسا ریشه گرفته شده است از انجا که همه مردم کلیسا را یک محل مذهبی می دانند اما این تعبیر درست نیست زیرا علاوه بر محلی برای مذهب بیشتر محلی برای تجمع مردم می باشد که شکل جلسه و آموزشی و حل مشکلات را به دنبال دارد . در مطالب قبلی برای کاربران عزیز اقدام به قرار دادن مطلب دانلود رایگان پلان مسجد کردیم تا این عزیزان آشنایی بیشتری با مسجد و کلیسا داشته باشند .

نقشه کلیسا که در این مقاله از وب سایت معماری ایران برای شما عزیزان ارائه شد تمامی پلان ها و فضا ها را به صورت کامل داراست و میتواند پاسخگوی نیاز شما برای نقشه کلیسا باشد , خرید این محصول کامل را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 انجام دهید .