آموزش فارسی نوشتن در تری دی مکس

در این بخش از ارائه آموزش های مربوط به نرم افزار های پر استفاده در معماری به ارائه آموزشی در رابطه با نرم افزار تری دی مکس می پردازیم تا کاربران فارسی زبان این نرم افزارپر کاربرد و کاربردی بتوانند از امکان تایپ فارسی در تری دی مکس برخوردار شوند و در نرم افزار تری دی مکس کلمات و واژه های فارسی را تایپ کنند از این رو برای این عزیزان ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به معرفی دو نرم افزار و ارائه دانلود این نرم افزار ها می پردازیم تا دوستان با دانلود این نرم افزار ها بتوانند فارسی نویسی در تری دی مکس را انجام دهند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

نرم افزار تایپ فارسی در تری دی مکس

قبل از اینکه به ارائه آموزش فارسی نوشتن در تری دی مکس بپردازیم به ارائه اطلاعاتی راجع به این نرم افزار می پردازیم , با توجه به امکانات و ابزار مختلف و متنوع و در عین حال گسترده نرم افزار گرافیکی تری دی مکس بیشتر از سایر نرم افزار های گرافیکی موجود در بازار مورد توجه می باشد و مورد استفاده معماران و مهندسین سایر رشته ها برای انجام کار های گرافیکی می باشد و همواره کار های زیبایی با استفاده از این نرم افزار انجام میشود . در معماری از این نرم افزار به عنوان قوی ترین نرم افزار سه بعدی برای انجام کار های سه بعدی استفاده میشود اما ممکن است برخی از دوستان در کار با این نرم افزار در تیپ فارسی با مشکل مواجه شوند از این رو در این مقاله به ارائه نرم افزار تایپ فارسی در تری دی مکس می پردازیم تا این مشکل را برای کاربران عزیز این نرم افزار برطرف کرده باشیم . در رابطه با مقالات مشابه میتوانید به مطالب زیر مراجعه کنید :

1 . نرم افزار فارسی نویس رویا

با استفاده از نرم افزار فارسی نویس رویا میتوانید در نرم افزار تری دی مکس و سایر نرم افزار های گرافیکی بصورت فارسی تایپ کنسد و کلمات مورد نظر خود را در این نرم افزار بصورت فارسی وارد کنید . این نرم افزار دارای یک ادیتور فارسی می باشد که به شما اجازه تایپ فارسی میدهد که با استفاده از این ادیتور کلمات مورد نظر خود را تایپ میکنید و آن را کپی کرده و در نرم افزار مربوطه که میخواهید متن را در آن وارد کنید paste میکنید . همچنین در این نرم افزار امکان انتخاب فونت های مختلف و زیبا نیز وجود دارد تا واژه های خود را با فونتی زیبا تایپ کنید . این نرم افزار برای نوشتن متن فارسی در تری دی مکس نرم افزار مفید و کاربردی می باشد .

آموزش فارسی نوشتن در تری دی مکس

نرم افزار تایپ فارسی در تری دی مکس

ویژگی های نرم افزار فارسی نویس رویا

  • امکان تایپ فارسی در نرم افزار های گرافیکی و مالتی مدیا
  • وجود فونت های زیبا و متنوع
  • امکان تایپ انگلیسی
  • امکان ذخیره کردن متن بصورت فایل
  • امکان جستجوی کلمات
  • و …

در ادامه میتوانید با کلیک بر روی ایکون دانلود به دانلود این نرم افزار بپردازید .

نرم افزار فارسی نویس رویا

نرم افزار فارسی نویس رویا

2 . دانلود فارسی نویس پارسی نگار لیومون LeoMoon ParsiNegar 1.26

نرم افزار دیگری که میتوانید برای تایپ فارسی در نرم افزار های گرافیکی و تری دی مکس مورد استفاده قرار دهید نرم افزار پارسی نگار لیومون می باشد علاوه بر داشتن امکانات پارسی نویس رویا دارای امکانات دیگری نیز می باشد , این نرم افزار امکان تایپ فارسی را به شما کاربران عزیز میدهد و علاوه بر این امکان دارای کیبورد مجازی می باشد که این امکان برای افرادی که کیبورد آنها فاقد لیبل فارسی می باشد بسیار کارآمد می باشد . شما میتوانید متن دلخواه خود را در ادیتور این نرم افزار تایپ کنید و سپس آن را کپی گرفته و در هر نرم افزار دیگری Paste کنید . در این نرم افزار نیز همچون رویا امکان انتخاب فونت های زیبا و متعدد وجود دارد تا متن مورد نظر خود را با فونتی زیبا وارد نرم افزار مربوطه کنید .

آموزش فارسی نوشتن در تری دی مکس

نرم افزار تایپ فارسی در تری دی مکس

با استفاد از نرم افزار لیومون میتوانید کلمات فارسی خود را به نرم افزار هایی از جمله فتوشاپ , اتوکد , تری دی مکس , کورل , پریمیر , پیناکل , فلش و … وارد کنید . نرم افزار تایپ فارسی لیومون دارای دو نسخه متفاوت می باشد که در ادامه به معرفی این دو نوع می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این نرم افزار در اختیار داشته باشید .

LeoMoon ParsiNegar

این نوع از لیومون برای تایپ فارسی در ویندوز بسیار کارامد است و دارای کیبورد مجازی برای تایپ فارسی می باشدبنابراین اگر در تایپ فارسی در ویندوز مشکلی دارید این نوع برنامه را مورد استفاده قرار دهید که در زیر لینک دانلود این نسخه از لیومون را قرار داده ایم و میتوانید به دانلود آن بپردازید .

LeoMoon ParsiNegar

LeoMoon ParsiNegar

LeoMoon Persian TTT

این نوع از لیومون دارای یک ادیتور پیشرفته می باشد که امکان تایپ فارسی و کپی کردن کلمات مورد نظر را در نرم افزار های گرافیکی به شما میدهد و میتوانید با استفاده از این نوع متن فارسی خود را تایپ کنید و آن را کپی کرده و در نرم افزار مربوط paste کنید و فونت را روی یکی از فونت هایی که با _F شروع میشود تنظیم نمایید . در ادامه میتوانید به دانلود لومیون بپردازید .

LeoMoon Persian TTT

LeoMoon Persian TTT

منبع : وب سایت تخصصی معماری98 مرجع ارائه مقالات آموزش نرم افزار های معماری