اتودسک سیک برای رویت

در این قسمت از آموزش های نرم افزار های معماری در وب سایت تخصصی معماری ایران در این قسمت برای دنبال کنندگان آموزش نرم افزار رویت موضوع autodesk seek در رویت را آماده کرده ایم تا با این ابزار آشنایی داشته باشند , نرم افزار رویت از آن دسته نرم افزار هایی است که دائما نرم افزار ها و پلاگین هایی برای ان منتشر میشود که در این قسمت به معرفی یکی دیگر از این نرم افزار ها و امکانات با عنوان اتودسک سیک برای Revit می پردازیم .

اتودسک سیک برای رویت

اتودسک سیک برای رویت , نرم افزار رویت از جمله محصولات برند و شرکت نرم افزاری اتودسک autodesk می باشد و دارای ابزار ها و امکانات قدرتمندی است و دائما توسط این شرکت پشتیبانی میشود و پلاگین ها و ابزار های مختلف و جدیدی برای گسترش این نرم افزار به بازار عرضه میشود تا کاربران استفاده راحت تری از این نرم افزار داشته باشند و با محدودیت کمتری روبرو باشند و بتوانند تمامی ایده های خود را اجرایی سازند که برای همین مورد این شرکت در فواصل زمانی مشخصی اقدام به انتشار پلاگین های کاربردی و ابزار های مختلفی برای این نرم افزار میکند .

اتودسک سیک برای رویت

اتودسک سیک برای رویت

داشتن آبجکت و فمیلی Family های مناسب و حرفه ای برای نرم افزاری که با آن کار میکنند همواره یکی از مشکلات و دغدغه های معماران بوده است از این رو داشتن آرشیوی از آبجکت ها و فمیلی ها در رویت میتواند تا حد زیادی در کار معماران تاثیر گذار باشد و موجب شود تا در وقت و هزینه آنها صرفه جویی شود و نیازمند جستجو برای آبجکت ها و فمیلی های مختلف برای پیاده سازی طرح های خود نباشند از این رو شرکت اتودسک مثل همیشه برای حل این مشکل اقدام کرده است .

اتودسک سیک برای رویت

اتودسک سیک برای رویت

شرکت اتودسک برای حل این مشکل  اقدام به حل و تکمیل کردن ابزاری برای نرم افزار رویت می باشد که امکان جستجو در میان آبجکت و فمیلی های رایگان سایت اتودسک سیک Autodesk Seek می باشد که با انتشار این ابزار کاربران میتوانند بدون دردسر و با جستجویی ساده آبجکت های مورد نظر خود را در میان 66000 آبجکت موجود در این برنامه بیابند . این ابزار در نسخه ها و ورژن های جدید رویت به صورت ابزاری موجود و یا بصورت پلاگینی مکمل ارائه خواهد شد . در رابطه با یافتن سایت های مرجع و ارائه دهنده خدمات رویت نیز میتوانید به مطالب وب سایت هایی که به معماران کمک میکنند و معرفی وب سایت های آموزشی رویت مراجعه کنید .

منبع : وب سایت معماری 98 مرجع ارائه مقالات آموزش معماری آموزش نرم افزار های معماریآموزش Revit