اهدای جوایز قرعه کشی معماری 98

اهدای جوایز قرعه کشی نوروزی معماری 98 مورد می باشد که در این مقاله برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم تا در رابطه با این موضوع به ارائه توضیحاتی بپردازیم , بعد از ارائه تخفیف و امکان شرکت کردن در قرعه کشی نوروزی و اعلام نتایج قرعه کشی نوبت به اطلاع رسانی در رابطه با ارائه جوایز میرسد تا کاربران عزیز از چگون’ی اهدای جوایز به برندگان خوش شانس سایت معماری 98 مطلع شوند که در این مقاله این مورد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا در این رابطه توضیحات کاملی همراه با جزئیات اهدای جایز تقدیم حضورتان کنیم .

اهدای جوایز قرعه کشی به برندگان

همانطور که میدانید در نوروز 97 وب سایت معماری 98 علاوه بر در نظر گرفتن تخفیف نوروزی برای تمامی محصولات اقدام به برگزاری قرعه کشی گوشی اس 8 پلاس نیز نمود تا کاربران عزیز علاوه بر برخورداری از تخفیف محصولات فروشگاه معماری بتوانند شانس برنده شدن در قرعه کشی را نیز داشته باشند که بعد از برگزاری این قرعه کشی و شرکت کاربران عزیز و استقبال گرم کاربران در مقاله ای با عنوان برندگان قرعه کشی معماری 98 جزئیات اعلام برندگان اعلام شد که در این قرعه کشی علاوه بر گوشی موبایل معرفی شده قرار بر این شد تا به دو نفر دیگر از کاربران نیز هدایایی اهدا شود که برای نفرات دوم و سوم نیز هدیه ای نقدی در نظر گرفته شد که بعد از اعلام برندگان به این عزیزان تقدیم گردید و در این مقاله جزئیات اهدای این جوایز را مورد بررسی قرار میدهیم .

نفر اول , برنده گوشی S8 + 

نفر اول این قرعه کشی آقای توحید شاه محمد زاده می باشد که بعد از انجام قرعه کشی از طریق سیستم نرم افزاری قرعه کشی به عنوان نفر اول انتخاب شدند و برنده گوشی اس 8 پلاس شدند که بعد از انتخای ایشان به عنوان نفر اول گوشی ذکر شده برای ایشان خریداری شد و برای ایشان ارسال گردید که در ادامه فاکتور خرید این گوشی به همراه تصویر کارت ملی نفر اول ارائه شده که بعد از اعلام نتایج توسط آقای شاه محمد زاده برای ما ارسال گردیده .

 متن ارسال توسط آقای توحید شاه محمد زاده برای تیم معماری 98 : سلام و عرض خسته نباشید خدمت تیم معماری 98 , من با مشاهده این قرعه کشی اولین بار فکر کردم که مثل سایر سایت ها واقعی نیست و برای جدب مخاطب می باشد اما بعد از بررسی سایت و مجوز های سایت معماری اعم از اینماد دو ستاره و لوگوی ساماندهی و مجوز واحد های فرهنگی مختلف و … به درستی کار این مجموعه پی بردم و با کسب امتیاز های مختلف از طرق متنوع توانستم در میان افرادی که در قرعه کشی قرار داشتند قرار بگیرم و به لطف خدا برنده گوشی اس 8 این سایت بشم که از این بابت خدارو شاکرم و از همه اعضای تیم معماری 98 نیز تشکر ویژه دارم که با صداقت به ارائه خدمات برای کاربران ایرانی می پردازند , خیلی خوشحالم که نفر اول بودم و این گوشی رو برنده شدم و بیشتر از این بابت اینکه هنوز سایت های معتبری همچون معماری 98 در عرضه وب ایران وجود دارند خوشحالم . باز هم تشکر میکنم موفق باشید .

نفر دوم , برنده 200 هزار تومان پول نقد 

خانوم مریم جعفری برنده دوم ما هستند که هنوز اطلاعاتی از ایشون دریافت نکردیم که روی سایت قرار بدیم .

نفر سوم , برنده 200 هزار تومان پول نقد 

نفر سوم این قرعه کشی خانوم زهره کرمی هستند که برنده دویست هزار تومان پول نقد شده اند و طی ارائه اطلاعات این هزنیه به حساب ایشان واریز گردید که در ادامه رسید انتقال هزینه به حساب ایشان و همچنین تصویر کارت ملی ایشان ارائه میگردد تا شما عزیزان از صحت اهدای جوایز به کابران اطمینان حاصل کنید .

متن ارسال توسط خانوم زهره کرمی برای تیم معماری 98 : ممنون از سایت فوق العاده ای که دارین و ممنونم بخاطر رایگان بودن اکثر مطالب و همچنین تخفیف های ویژه تون . من ترم دوم معماری هستم و تقریبا همه روزه از سایتتون استفاده میکنم . خیلی از عناوین و مطالب و طرز کار با نرم افزار های مطرح رو از سایت شما یاد گرفتم یه دنیا ممنونم . آرزوی موفقیت واستون دارم . راجب قرعه کشی هم باید بگم که خیلی دقیق بود ممنونم از قرعه کشی دقیقی که انجام دادین . 

سایت معماری 98 مفتخر به کسب مجوز های مختلف می باشد که این سایت را به معتبر ترین و بزرگترین فروشگاه معماری ایران تبدیل کرده است که برای رضایت شما عزیزان در مناسبت های مختلف بر روی سایت کد تخفیف ارائه میشود و در بیشتر موارد نیز قرعه کشی نیز انجام میشود از این رو چک کردن سایت را همواره در نظر داشته باشید تا علاوه بر بهره مندی از تخفیف شانس برنده شدن در قرعه کشی را نیز داشته باشید .

منبع : وب سایت معماری 98 – بخش اخبار سایت