تخفیف نوروز 96 در معماری 98

با سلام خدمت تمامی کاربران و همراهان همیشگی معماری 98 , قبل از هر چیزی سال 96 رو به تمامی عزیزان و همراهان تبریک عرض میکنم و آرزومند سالی پر از خوشی و سلامتی برای شما عزیزان هستم و تشکر ویژه ای هم دارم بابت همراهی تیم معماری 98 در سال 95 و امیدواریم بتونیم در سال آینده نیز با ارائه خدمات مناسب در عین کیفیت بالای کار شما دوستان و بزرگواران رو راضی نگه داریم .

در سالی که پشت سر گذاشتیم مسلما همه با اتفاقات مختلف تلخ و شیرینی روبرو بودیم که آرزومندم تا بدون غم و غصه به پیشواز سال 96 بروند اما خارج از این مباحث هدف از ارائه این مقاله دادن مژده به کاربران عزیز تیم معماری 98 و بودن در کنار کاربران عزیزمون در این روز های نوروزی می باشد که قبل از شروع مطلب اصلی لازمه که بگم اگر کم و کاستی ای در ارائه خدمات برای شما داشتیم تیم معماری98 بابت این کم و کاستی ها از تمامی کاربران عذر خواهی میکنه و با تلاش و پشتکار بیشتر سال 96 رو در خدمت کاربران و همراهان همیشگی خود می باشد .

تخفیف نوروزی معماری 98

در وب سایت تخصصی معماری 98 همراه تلاش تمام مجموعه بر راستای ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و رضایت مشتریان عزیز بوده است تا تونسته باشیم برای پیشرفت این زمینه قدم کوچکی برداشته باشیم و خدماتی بی نظیر ارائه داده باشیم که در همین راستا برای ارائه خدمات مناسب و در شان و منزلت شما بزرگواران در این روز های نوروزی به ارائه و اعمال کد تخفیف بر روی تمامی محصولات اقدام کردیم تا همه بتونن از این تخفیف برخوردار بشن و خریدای خودشون رو انجام بدن .

تخفیف نوروز 96 در معماری 98

تخفیف نوروز 96 در معماری 98

درصد تخفیف در نظر گرفته شده برای محصولات سایت , ۵۰ درصد می باشد که این امر با ارائه کد تخفیف norooz96 در هنگام خرید میسر می شود و درنتیجه آن میتوانید از تخفیف 50 درصدی جهت خرید تمامی محصولات فروشگاه معماری98 بهره مند شوید . لازم به ذکر است که علاوه بر این امتیاز ویژه , با خرید هر یکی از محصولات سایت , فارغ از نوع و قیمت فایل , در قرعه کشی سایت معماری 98 هم شرکت داده می شوید . پس این فرصت را از دست ندهید و با ثبت خرید از این تاریخ به مدت محدود , علاوه بر دریافت تخفیف 50 درصدی , شانس خود را برای برنده شدن یکی از جوایز نفیس ما بیازمایید . جوایز قرعه کشی برای این افراد عبارت است از :

1- نفر اول جابزه با ارزش 800 هزار تومان
2- نفر دوم جایزه با ارزش 500 هزار تومان
3- نفر سوم جایزه تخفیف 50 درصدی به مدت 5 ماه
4- نفر چهارم تخفیف 30 درصدی به مدت 3 ماه

امیدواریم که از تخفیف ارائه شده راضی باشید و بتونید محصولات مورد نیاز خودتون رو با هزینه کمتری تهیه کنید , در سال بعد با ارائه محصولات و خدمات بیشتر و متنوع تر با کیفیت بیشتری در خدمت شما عزیزان خواهیم بود .

لازم به ذکر است تیم معماری98 در ایام نوروز مثل سایر روزها در خدمت کاربران عزیز خواهد بود و در تمامی ایام تعطیلات در خدمت شما عزیزان هستیم و پذیرای درخواست های شما بزرگواران خواهیم بود . 

کد تخفیف: norooz96 شامل 50 درصد خرید کلیه محصولات