دانلود اپلیکیشن اتوکد برای اندروید

با توجه به اینکه امروزه پیوند نرم افزار اتوکد با دنیای معماری و طراحی امری جدایی ناپذیر است از این رو شرکت اتودسک autodesk به عنوان سازنده این نرم افزار روز به روز در حال توسعه این نرم افزار پرکاربرد می باشد تا رضایت کاربران خود را جلب نماید و کاربران بیشتری را به سوی این شرکت جذب نماید از این رو در اقدامی به ارائه نسخه اندروید اتوکد با عنوان نرم افزار AutoCad 360 پرداخته است تا کاربران و علاقمندان به این نرم افزار بتوانند در گوشی های خود با سیستم عامل اندروید طراحی های مورد نظر خود را انجام دهند و بتوانند تمامی اموری که در نسخه ویندوز این نرم افزار انجام میدادند را در نسخه اندروید نیز پیاده سازی نمایند .

دانلود اپلیکیشن AutoCad 360 برای اندروید

با انتشار نسخه اندروید نرم افزار اتوکد دیگر نیازی نیست تا برای طراحی های خود به پشت سیستم بروید و طراحی های خود را در کامپیوتر و سایر سیستم ها انجام دهد زیرا نسخه اتوکد 360 برای اندروید مناسب برای استفاده در گوشی ها و تبلت های هوشمند می باشد که در این صورت میتوان تمامی اموری را که امکان انجام آنها در نسخه ویندوز اتوکد بود را در نسخه اندروید انجام داد بدون اینکه ساعات زیادی از وقت خود را صرف کنید بلکه در هر موقع و شرایطی که میخواهید میتوانید دست به طراحی و ترسیم پلان سازه های مختلف بزنید .

دانلود اپلیکیشن اتوکد برای اندروید

دانلود اپلیکیشن AutoCad 360 برای اندروید

با نصب اتوکد 360 بر روی گوشی اندروید خود میتوانید یک فایل را باز کنید و طراحی را شروع کنید و یا فایل های قبلی که با فرمت dwg هستند را به این محیط وارد کنید و کار های بیشتری را بر روی این مورد انجام دهید . تمامی امکاناتی که در نسخه ویندوز اتوکد وجود دارد در این نسخه گوشی نیز موجود است و حتی امکانات بیشتری همچون اشتراک گذاری کار ها در شبکه های اجتماعی نیز در این نسخه وجود دارد که برای طراحان امتیازی ویژه می باشد . نکته قابل توجه در رابطه با این نرم افزار این است که میتوان بدون اینترنت و آفلاین نیز با این نرم افزار کار کرد . در ادامه میتوانید این برنامه فوق العاده برای معماران را بصورت رایگان از وب سایت تخصصی معماری 98 دانلود نمایید .

دانلود اپلیکیشن اتوکد برای اندروید

دانلود اپلیکیشن اتوکد برای اندروید

منبع : وب سایت تخصصی معماری 98 مرجع ارائه مقالات  آموزش معماری