دانلود رایگان آبجکت در و پنجره 3d max

اگر به دنبال مجموعه ای کامل از آبجکت های در و پنجره برای طراحی های خود هستید تا در فضا های مختلف بتوانید از انها استفاده کنید و هر وسیله ای را متناسب با فضا استفاده کنید این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 را دنبال کنید تا در نهایت به دانلود مجموعه ای کامل از در و پنجره ها و انواع یراق آلات بپردازید و محدودیتی در بکار بردن انواع آبجکت در طرح های خود نداشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

دانلود آبجکت در و پنجره

در خصوص ارائه آبجکت های تری دی مکس با ارائه ابجکت های پر کاربرد در طراحی ها در خدمت شما عزیزان هستسم تا نیاز به ابجکت ها را تا حد امکان برطرف نماییم که امروز همت به ارائه ی نمونه ابجکت های در کرده ایم که شامل مجموعه ای کامل و بی نظیر از آبجکت های در و پنجره می باشد تا در هنگام طراحی برای بکار بردن انواع در ها با هیچگونه محدودیتی روبرو نباشید و مجبور از استفاده وسایل نا متناسب با فضای طراحی شده نشوید و با آزادی عمل کامل انواع وسایل مورد نیاز خود را در فضا های مختلف بکار گیرید .

نمونه آبجکت ها

این نمونه آبجکت ها شامل نمونه در اتاق در انواع مختلف ، کوبه در ، انواع دستگیره ، انواع قفل ها ، انواع پنجره مشبک ، ساده ، دایره ، کتیبه پنجره ، در و نیز پنجره های مدرن می باشد که در خدمت شما عزیزان قرار داده شده است که امید است مد نظرتان واقع شود . پس به این نکته هم توجه کنید که یک طراحی خوب و سریع مستلزم آبجکت های خوب و حرفه ای است که طراحی ها به بهترین نحو ارائه داده شوند که ما نیز جز این هدفی را دنبال نمی کنیم از این رو در این مقاله به ارائه مجموعه کامل آبجکت در و پنجره تری دی مکس پرداختیم . در ادامه میتوانید به دانلود مجموعه آبجکت در و پنجره بپردازید و به 122 نمونه کامل از موارد ذکر شده بپردازید .

دانلود رایگان آبجکت در و پنجره 3d max

دانلود رایگان آبجکت در و پنجره 3d max

منبع : وب سایت تخصصی معماری ایران مرجع ارائه انواع آبجکت تری دی مکس

2 پاسخ به “دانلود رایگان آبجکت در و پنجره 3d max”