دانلود رایگان انواع تکسچر سقف شیروانی

اگر به دنبال مجموعه ای کامل از تکسچر های مورد نیاز برای انواع سقف شیروانی هستید تا نمای بیرونی طرح خود را کامل کیند و رنگ و لعاب زیبا تری به طرح خود دهید به شما پیشنهاد میکنیم که این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 را دنبال کنید تا در نهایت به دانلود تکسچر شیروانی تری دی مکس بپردازید و مجموعه ای کامل را در اختیار داشته باشید تا در طراحی های خود مورد استفاده قرار دهید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

دانلود تکسچر سقف شیروانی

در طراحی با نرم افزار های معاری اگر ویلایی طراحی می کنید که سقف آن شیروانی است به شما پیشنهاد میکنم که از بهترین تکسچر های تری دی مکس که توسط وب سایت معماری 98 تهیه و ارائه شده است که  شامل 150 تکسچر با کیفیت بالا و طرح و جنس های مختلف هستند استفاده نمایید ما در این فایل برای افزایش کیفیت طراحی شما با استفاده از طرح های زیبا و متنوع این مجموعه را در نظر گرفته ای که در نوع خود از بهترین ها می باشد . شیروانی هایی که در این مجموعه می باشد از جنس پلاستیک ، فلزی ، سفالی می باشد و سعی شده است تا کامل ترین و بهترین نمونه ها در اختیار شما عزیزان قرار گیرد تا در طراحی های خود با هیچگونه محدودیتی روبرو نباشید و آزادانه دست به انتخاب انواع سقف متناسب با نوع بنا بزنید و سازه ای در نهایت زیبایی بوجود آورید .

نمونه تکسچر ها

این سقف ها در مدل های ذوزنقه ای ، سینوسی ، سنگریزه ای ، ورق طرح سفالی ، ورق طرح سفال برای سقف شیبدار ، ورق گالوانیزه رنگی کرکره طرح سفال ، پلی کربنات و پلی پانل ، آکروتایل ، آندولین ( ایرانت جدید ) ، تاپ تایل ، طرح چوب ، طرح رومن ، و … جمع آوری شده اند و میتوان با تهیه این مجموعه نیاز به انواع تکسچر سقف شیروانی را برطرف کرد . این طرح ها در طراحی ساختمان های سوله ، ویلایی ، آلاچیق و نیز ساختمان های با سقف شیروانی در نقاط بارانی که بارش باران زیاد می باشد قابل طراحی و ساخت می باشد. در ادامه میتوانید به دانلود تکسچر انواع سقف شیروانی بپردازید .

دانلود رایگان انواع تکسچر سقف شیروانی

دانلود رایگان انواع تکسچر سقف شیروانی

رمز فایل : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری ایران مرجع ارائه انواع تکسچر تری دی مکس

2 پاسخ به “دانلود رایگان انواع تکسچر سقف شیروانی”