دانلود رایگان طرح خانه کودک ( پلان ، شیت )

دانلود رایگان طرح خانه کودک بدنبال ارائه طرح های زیبا و مورد نیاز دانشجویان عزیز برای ارائه در طرح معماری در این مقاله تقدیم حضورتان می گردد تا برای طراحی خانه های کودک و کاربری های مشابه نظیر مهد کودک نمونه های مختلف و متنوعی در اختیار داشته باشید. خانه کودک یکی از مهمترین کاربری هایی می باشد که در کنار مهدکودک ها مورد توجه قرار میگیرد بنابراین ارائه طرح خانه کودک میتواند بسیار جذاب و مورد پسند واقع شود که قبلا نیز نمونه هایی نظیر پروژه معماری خانه کودک ارائه شده است و در این مقاله نیز نمونه ای با حجم و فرم دیگر ارائه میگیرد که در انتهای این مقاله میتوانید به دانلود این طرح بپردازید.

دانلود رایگان پروژه خانه کودک

خانه کودک بهترین مکان برای نگهداری کودکان می باشد چرا که به عنوان یکی از متناسب ترین فضا ها و مکان ها برای روحیات و خلقیات کودکان در سنین پایین می باشد که تمامی امکانات تفریحی و آموزشی را در اختیار کودکان قرار میدهد از این رو میتواند تمامی نیاز های کودکان را برطرف نماید. خانه کودک مجموعه ای از امکانات و ابزار مورد نیاز روحیات کودکان را در خود دارد تا این عزیزان بتوانند در این محیط به رفع نیاز های خود بپردازند و در کنار بهره وری از امکانات تفریحی موارد آموزشی را نیز یاد بگیرند.

دانلود نمونه طرح خانه کودک

دانلود نمونه طرح خانه کودک

طرح معماری خانه کودک ارائه شده دارای حجمی کروی با داشتن بخش های دیگری که از حجم کری بیرون زدگی دارند می باشند که کانسپت طرح ذکر شده بسیار متناسب با کاربری این فضا می باشد ، تمامی فضا های لازم برای یک خانه کودک در بخش های مختلف این حجم گنجانده شده است و در محوطه مربوطه نیز تمامی امکانات لازم برای این کاربری در نظر گرفته شده است.

نمونه های بیشتر از طراحی خانه کودک :

موارد همراه طرح خانه کودک

  • پلان خانه کودک بصورت فایل pdf
  • شیت بندی زیبا و حرفه ای طرح

نمونه پلان ها

شیت های ترسیمی طرح آماده خانه کودک

  • پلان طبقه همکف
  • پلان طبقه اول

رمز فایل : www.memari98.com

منبع : سایت معماری98