دانلود رایگان هاشور اتوکد

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت معماری98 , امروز با ارائه یکی از بحث های زیبا سازی در فضای اتوکد در خدمت شما هستیم برای اتوکد کاران بحث سرعت و زیبا سازی بحث بسیار مهمی است که کاربران بیشتر به دستور هایی اهمیت میدهند که به این دو سرعت و کیفیت بدهد و ما نیز از این موضوع غافل نشده ایم و در این مقاله دانلود رایگان hatch برای اتوکد را برای شما عزیزان به همراه فیلم آموزش ساخت هاشور در اتوکد را ارائه میدهیم .

دانلود رایگان هاشور اتوکد

در این مقاله میتوانید به دانلود رایگان هاشور اتوکد بپردازید , شما با این موضوع روبرو بوده اید که در اتوکد هاشورهای کمی وجود دارد که احتمالا باب میل شما نباشد که ما برای شما راهی پیدا کرده ایم که بتوانید به تعداد این هاشور ها اضافه کنید . فایلی که ما در نظر گرفته ایم شامل 32 فایل هاشور با فرمت pat می باشد . روش اجرا کردن هاشور با سه روش منوی draw گزینه hatch , روش دوم که متداول است با زدن ایکون این دستور یا روش سوم با تایپ کلمه ha و زدن اینتر فعال می شود که می توانید از آن استفاده کنید .

در استفاده از هاشور در اتوکد به این نقطه دقت نمایید که فضایی که هاشور می زنید باید فضایی بسه باشد تا هاشور به صورت درست و منظم اجرا شود.ما علاوه بر اینکه به شما این فایلها را ارائه می دهیم برای تفهیم بهتر این موضوع فیلم آموزشی ارائه داده ایم تا کاربران به طور صحیح از این فایلها استفاده کنند . دقت کنید که در این آموزش فرقی ندارد شما کدام ورژن از اتوکد را دارید . هاشور از دستورات گروه draw یا همان ترسیمی می باشد . که در منوی draw  قرار دارد . این را هم می توان به مطلب اضافه نمود که دستور هاشور گزینه ی اجسام صلب هم دارد یعنی ترسیمات را به صورت صلب یا شیشه ای که با رنگ های متفاوت می توان استفاده نمود .

نحوه ی استفاده از این فایل به این صورت هست که ابتدا این محتوای درون این پوشه رو کپی کرده سپس در مسیر اتوکد در پوشه Support جایگذاری نمایید سپس پوشه را بسته و اتوکد را اجرا نمایید , سپس با کلید بر عکس هاشور swatch را کلیک می کنیم و در تعیین نوع هاشور در سربرگ های موجود سربرگ custom را انتخاب نمایید که تمامی هاشورها را در انجا رویت و در صورت انتخاب می توانید از انها استفاده بکنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هاشور در اتوکد میتوانید به مطالب فرمان SuperHatch در اتوکد و فرمان hatch در اتوکد مراجعه کنید .

در ادامه میتوانید به دانلود رایگان هاشور های اتوکد ( دانلود رایگان هچ برای اتوکد ) بپردازید و علاوه بر دسترسی به هاشور های زیبا به فیلم اموزشی در این رابطه نیز دست پیدا کنید .

دانلود رایگان هاشور اتوکد

دانلود رایگان هاشور اتوکد

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات آموزش معماری _ آموزش نرم افزار های معماری _ آموزش اتوکد Auto CAD

2 پاسخ به “دانلود رایگان هاشور اتوکد”