دانلود رایگان پاورپوینت سیستم ترونکو

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 , در راستای معرفی سیستم ها و سبک های مختلف ساخت سازه ها از انواع مختلف در این مقاله به ارائه فایلی در رابطه با یکی از سیستم های ساخت سازه با عنوان پاورپوینت تحلیل سیستم ترونکو می پردازیم تا این سیستم را بطور کلی مورد تحلیل قرار داده باشیم و دوستان و عزیزانی که به اطلاعات راجع به این سیستم نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند و این پاورپوینت را در انتهای این مقاله بصورت رایگان دانلود نمایند .

دانلود پاورپوینت سیستم ترونکو

این سیستم یکی از پر استفاده ترین سیستم های ساخت و ساز در خانه های آمریکا و کانادا بوده است و نسبت به سایر روش ها و سبک های ساخت و ساز دارای مزیت ها و همچنین دارای معایبی می باشد که در تعریف این سیستم باید گفت که واژه ترنکو در زبان اسپانیایی به معنای الوار می باشد و این سیستم و نام آن برگرفته شده از خانه های ساخته شده با الوار بصورت دایره ای در آمریکا و کانادا می باشد که در برهه ای از زمان بسیار مورد توجه بوده است و خانه های زیادی با این سبک و استفاده از این سیستم ساخته شده است .

دانلود رایگان پاورپوینت سیستم ترونکو

دانلود پاورپوینت سیستم ترونکو

عنصر اصلی در این سیستم قطعات لوله ای توخالی از جنس فولاد گالوانیزه و قطر حدود 20 سانتی متر است . مزیت اصلی این سیستم سرعت بالا و سهولت اجرا است که این دو عامل موجب شده اند تا این سیستم به یکی از پر کاربرد ترین سیستم ها در ساخت و ساز تبدیل شود و در بخش های مختلفی از ایین سیستم استفاده شود . در طراحی پلان معماری سازه هایی با این سیستم باید موارد ویژه ای مد نظر داشت که از این موارد میتوان به اینکه باید زاویه در پلان 90 درجه باشد و … که در این رابطه در پاورپوینت ارائه شده اطلاعات بیشتری وجود دارد که در ادامه میتوانید این فایل را بصورت رایگان دانلود نمایید .

دانلود رایگان پاورپوینت سیستم ترونکو

دانلود رایگان پاورپوینت سیستم ترونکو

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماریسایت تخصصی معماری 98