دانلود رایگان پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه موارد کاربردی برای دانشجویان عزیز به ارائه پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی می پردازیم . محاسبه ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی را میتوان موردی از تنظیم شرایط محیطی دانست , این موضوع همون یکی از موارد و مباحث درس فیزیک می باشد و میتوان این مورد را یاد آور شد که معماری و مباحث مربوط به آن در هر موضوعی ورود پیدا کرده است پس با ما باشید تا در انتها به دانلود پاورپوینت بررسی ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی بپردازیم .

دانلود رایگان پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی

قبل از اینکه به دانلود رایگان پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , هر یک از مصالح از عناصری تشکیل شده اند و هر یک از مصالح برای خود دارای یک گرمای ویژه ثابت هستند و وزن مشخصی دارند که مسلما هر چقدر مقدار این دو پارامتر بیشتر باشد مصالح دارای ظرفیت حرارتی بالا تری هستند و مقدار این پارامتر نیز همچون دو فاکتور نامبرده قبلی بالا خواهد رفت . در میان صالح و ظرفیت حرارتی نیز رابطه ای وجود دارد که بستگی به ضخامت و فشردگی و مقدار مصالح بکار گرفته شده دارد و در این مسئله این مورد وجود دارد .

هر چه ظرفیت حرارتی دیوار بیشتر باشد , حرارت با سرعت کمتری از خارج به طرف داخل انتقال می یابد و در نتیجه سطوح داخلی در مدت زمان بیشتری حرارت را به خارج منتقل میکنند و این خود امری مفید و موثر در عایق کاری محسوب میشود . در پاورپوینتی که در این رابطه به شما عزیزان ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این موضوع وجود دارد و میتوانید اطلاعات مورد نیاز و مفید خود را از طریق این فایل بدست اورید . این فایل که در 70 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید در ادامه دانلود کنید .

دانلود رایگان پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی

دانلود رایگان پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 مرجع ارائه مقالات دانشجوییمعماری