دانلود رایگان پاورپوینت مرمت استانداری سابق کرمانشاه

کرمانشاه یکی از شهر های تاریخی ایران می باشد که بنا به قدمت و تاریخچه ای که دارد دارای نمونه های مختلف و برتری از معماری بنا ها می باشد که این بنا ها و نقوش تاریخی دارای شهرت جهانی هستند و همواره پروژه های مختلفی مبنی بر تحلیل بنا های تاریخی کرمانشاه بر دانشجویان عزیز محول میگردد که در این رابطه در بخش مرمتی نمونه های مختلفی از تحلیل و مرمت بنا های تاریخی ارائه داده ایم و در این مقاله نیز به ارائه نمونه فایلی کامل با عنوان پاورپوینت مرمت ساختمان سابق استانداری کرمانشاه می پردازیم تا این نمونه کامل را که در 65 اسلاید تنظیم شده است خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

پاورپوینت تحلیل مرمت استانداری سابق کرمانشاه

بنا مربوط به اوایل دوره پهلوی مي باشد ( حدود سال هاي 11- 1310 ) که سازنده آن شخصی به نام گرجی شهربانو است كه چند بنای ديگر را در آن عصر طراحی كرده است از جمله خانه قديمی خديوی كه در حال حاضر خانه هنرمندان كرمانشاه ناميده مي شود ( واقع در خيابان معلم و این بنا نیز یکی از برترین طراحی ها و بنا های تاریخی کرمانشاه می باشد که از جنبه های مختلفی مورد توجه معماران قرار گرفته است ) . محلي كه بنا در آن واقع است محدوده گسترش شهر از 1300 تا 1330 هجری خورشيدی است ، طبيعـتا اكثر بنا های واقع در اين محدوده مربوط به همان دوران يعنی زمانی كه ساختمان های برونگرا رواج يافته اند می باشد . اين ساختمان در خيابان شهيد اشرفی اصفهانی ( فردوسی سابق ) واقع است . در آنسوی خيابان و مقابل آن بنا , خانه قديمی سيدين قرار دارد كه از خـانه های با ارزش زمان خود محسوب مي شود .

پاورپوینت تحلیل مرمت استانداری سابق کرمانشاه

پاورپوینت تحلیل مرمت استانداری سابق کرمانشاه

بنا از نظر معماری دارای پلانی برونگرا ست كه در زمينی به مساحت تقريبی 3300 متر مربع ( 61 * 54 ) متر احداث گرديده است . زير بنای آن 286 متر در هر طبقه مي باشد . بـا احتساب زير زمين بنا سه طبقه است , ساختمان در وسط زمين و به سخن ديگر در وسط حياط واقع است و از چهار طرف پنجره ها به حياط باز مي شوند . تاثير شيوه نئوكلاسيک در بنا مشهود می باشد . مصـالح به كار رفته در اين ساختمان آجر با ملات گل آهک مي باشد . اطلاعات بیشتر در رابطه با این بنا در پاورپوینت مرمت بنای استانداری سابق کرمانشاه وجود دارد که در ادامه برای شما عزیزان ارائه شده است تا بتوانید بصورت رایگان این پاورپوینت 65 اسلایدی را دانلود کنید و به اطلاعات این فایل دسترسی داشته باشید .

سر فصل های پروژه مرمت استانداری سابق کرمانشاه

 فصل اول :

معرفی و شناخت بنا

برسی اقلیم منطقه و توضیحاتی درباب تاریخچه کرمانشاه

معرفی بنا

تاریخچه بنا ( همراه بامجموعه عکسها )

مشخصات بنا همراه با پلان طبقات , نما , برش , سایت پلان

مصالح شناسی بنا

تزیینات بنا

فصل دوم :

آسیب شناسی و ارائه طرح مرمت

فصل سوم :

طرح احیا

پروژه مرمت استانداری سابق کرمانشاه

پروژه مرمت استانداری سابق کرمانشاه

رمز فایل : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری 98 بزرگترین وب سایت معماری خاورمیانه

یک پاسخ به “دانلود رایگان پاورپوینت مرمت استانداری سابق کرمانشاه”