دانلود رایگان پلان اتوکدی فرودگاه

با سلام خدمت تمامی کاربران گرامی وب سایت تخصصی معماری ایران , طبق درخواست کاربران عزیز مبنی بر پلان فرودگاه در صدد امدیم که دو نمونه از نقشه های فرودگاه را در خدمت کاربران عزیز قرار بدهیم که در نوع خود خوب می باشد که امیدواریم مد نظرتان واقع شود و بتوانید استفاده مورد نظرتان را از این نقشه فرودگاه که در این مقاله دو نقشه ارائه شده است را بکنید و برای شما عزیزان مفید واقع شد . با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله تا به دانلود پلان فرودگاه و مواردی همچون طراحی پلان فرودگاه دست پیدا کنید .

دانلود رایگان پلان اتوکدی فرودگاه

در رابطه با دانلود رایگان پلان اتوکدی فردگاه باید گفت که در این طرح ها بیشتر به قسمت آشیانه دقت شده است . ظرفیت فرودگاه ، تعداد حرکت هواپیما ( بستگی به سرویس مسافران دارد ) در زمان معین داده شده است . ظرفیت یک باند فرودگاه در هدایت قابل رویت است . مسائل مهم که در فرودگاه باید به آن توجه شود مسائلی همچون پارکینگ هواپیما، سیستم سکویی ، ساختمان های وابسته . ساختمانهای پایانه یا ترمینال فرودگاه ساختمانی پیچیده است که احتیاجات زیادی دارد ولی عمل اصلی آن بسیار ساده است . کمک به سوار یا پیاده شدن آن مسافرین در این محل صورت می گیرد .

در یک تعریف کلی به ترمینال که در آن مجموعه ی تاسیسات و وسایل جهت حمل مسافرین به صورت هوایی می باشد فرودگاه گویند یا در تدبیر دیگر بندر هوایی گویند .ت قسیم بندی فضای فرودگاه به دو صورت زمینی و هوایی می باشد . اهمیت سیستم هواپیمایی در دوره ای که سرعت و وقت برای مردم اهمیت دارد ستودنی است . فرودگاه از جمله محل هایی می باشد که باید دسترسی آسان به آن داشت تا ارتباط با ان به سهولت انجام گیرد . باید مسافران تا حد ممکن از به علایم کمتری جهت دسترسی به مکان ها  را داشته باشند .

ریز فضا های فرودگاه موجود در این مقاله به این گونه می باشند :

1) پارکینگ
2) بلیط فروشی
3) محل مسافرین
4) کنترل خط هوایی
5) گمرک
6) تحویل بار
7) پاسپورت
8) درب سوار شدن
9) ترانزیت
10) هواپیما

برای دسترسی داشتن به برنامه فیزیکی فرودگاه و بررسی و تجزیه فرودگاه های بزرگ میتوانید به موارد زیر مراجعه کنید :

ترمینال ها سه نوع است :
1)  بین المللی
2)  مخلوط بین المللی و کشوری
3)  کشوری
مسائل دیگری که در فرودگاه حائز اهمیت است مسافرین ، محل تجمع مسافرین ، ایمنی مسافران ، بازرسی ها ، هماهنگی سازی های خطوط و غیره می باشد . در این فایل برای شما دو نقشه فرودگاه با کیفیت قرار داده شده است تا بتوانید از نیاز نقشه فرودگاه بی نیاز شوید .

دانلود رایگان پلان اتوکدی فرودگاه

دانلود رایگان پلان اتوکدی فرودگاه

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 مرجع ارائه نقشه معماریعمران