دانلود رایگان پلان ویلا مایرا اثر آلوار آلتو

تحلیل خانه های معروف با داشتن معماری و طراحی برتر یکی از مواردی است که همواره مورد توجه معماران بوده است تا از این خانه ها به عنوان نمادی از زیبایی در طراحی یاد شود و الگو هایی از این مکان گرفته شود از این رو ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پلان یکی از خانه های معروف با عنوان پلان ویلا مایرا می پردازیم تا نمونه پلانی از یکی از زیبا ترین ویلا های ساخته شده توسط یکی از معماران بزرگ را ارائه داده باشیم .

دانلود پلان ویلا مایرا اثر آلوار آلتو

ویلا مایرا یکی از خانه هایی است که با کاربری ویلا ساخته شده است و بدلیل داشتن طراحی و معماری زیبایی که در ساخت آن بکار گرفته شده است بسیار مورد توجه می باشد و از زیبایی های زیادی نیز برخوردار است که در ساخت این بنا آلوار آلتو برای ساخت مجدد آن از خانه آبشار رایت الهام گرفت و الگوی پیروی ساخت این بنا را به خانه آبشار می توان نسبت داد . این معمار بزرگ در ساخت این خانه از موارد ویژه ای استفاده نموده است که این ویلا را متمایز با سایر مکان ها و ویلا ها ساخته است .

دانلود رایگان پلان ویلا مایرا اثر آلوار آلتو

دانلود پلان ویلا مایرا اثر آلوار آلتو

در ساخت مجدد ویلا مایرا از فرم شکل L الهام گرفته شد که در حیاط استخری نهاده شد و سطح زیر زمین کاهش یافت . وجه تشابه این خانه با خانه ابشاری را میتوان در این دانست که هر دو در فضای سبز و در محوطه ای با شکل و فرم مشابه ساخته شده اند و این مورد خود باعث رعایت اصل محوطه سازی شده است و بر زیبایی و جذابیت این طرح ها افزاوده است به گونه ای که از زمان ساخت تا الان این خانه مورد تحلیل های مختلفی قرار گرفته است و این خانه را از جنبه های مختلف مورد تحلیل قرار داده اند .

نمونه پلان ها

پلان های ترسمیی

  • سایت پلان
  • پلان اندازه گذاری
  • نما
  • برش
دانلود رایگان پلان ویلا مایرا اثر آلوار آلتو

دانلود رایگان پلان ویلا مایرا اثر آلوار آلتو

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری 98