دانلود رایگان pdf آموزش ترسیم پلان فونداسیون

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری98 , در این بخش از مطالب و مقالات مربوطه به بخش آموزش معماری به ارائه فایلی در رابطه با آموزش ترسیم پلان فونداسیون می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که میخواهند به ترسیم پلان فونداسیون بپردازند تمامی مراحل انجام این مورد را فرا گیرند و در نهایت بتوانند به ترسیم پلان فونداسیون بپردازند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در انتها به دانلود pdf آموزش رسم پلان فونداسیون بپردازید و به اطلاعات کاملی در این رابطه دست پیدا کنید .

 pdf آموزش ترسیم پلان فونداسیون

ترسیم فنی یکی از مواردی است که هر دانشجو و معماری باید با آن آشنا باشد و به این مباحث تسلط داشته باشد تا در طراحی های خود به رسم تمامی پلان های مورد ظر بپردازند و با مشکلی روبرو نباشند که بدین منظور در مقالات قبلی به ارائه مقاله و فایلی با عنوان پاورپوینت آموزش رسم فنی معماری ( از نما تا برش )  پرداختیم تا نمونه ای از آموزش ترسیمات فنی را ارائه داده باشیم و از آنجایی که پلان فونداسیون نیز یکی از مهم ترین موارد در نقشه ها و طرح های اجرایی می باشد از این رو در این مقاله به ارائه فایل آموزش رسم پلان فونداسیون می پردازیم .

پلان فونداسیون یکی از نقشه های سازه است که در آن مواردی همچون نوع و تعداد و اندازه پی ها در زمین مشخص میشود و بخش مهمی از نقشه سازه محسوب میشود زیرا تمامی بخش های سازه بر روی این مورد صورت میگیرد . هدف از ارائه این فایل این است که ترسیم مواردی همچون پلان فونداسیون کلاف شده و نواری و گسترده صورت گیرد و کاربران طراح هنگام طراحی پلان موارد مختلف با هیچگونه محدودیتی روبرو نباشند . pdf ارائه شده در 96 صفحه تنظیم شده است و تمامی موارد مربوط به رسم پلان فونداسیون در آن وجود دارد . در ادامه میتوانید این pdf را بصورت رایگان دانلود کنید و به اموزش کامل رسم پلان فونداسیون دست پیدا کنید .

دانلود رایگان pdf آموزش ترسیم پلان فونداسیون

دانلود رایگان pdf آموزش ترسیم پلان فونداسیون

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری 98