دانلود فایل اتوکد تحلیل سایت

در تحلیل سایت ها موارد زیادی مورد نقد و بررسی قرار میگیرد تا اطلاعات بیشتری از سایت پلان ها و موقعیت های سایت بدست آید و بر اساس این تحلیل ها در اجرایی سازی پروژه ها تصمیمات بهتری گرفته شود از این رو تحلیل سایت در معماری از اهمیت زیادی برخوردار است بخصوص اینکه تحلیل سایت در اتوکد صورت گرفته شده باشد که بیشتر دانشجویان به دنبال علائم تحلیل سایت در اتوکد می باشند که ما در این مقاله به ارائه نمونه نحلیل سایت اتوکدی می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این مورد نیازمندند به دانلود این فایل بپردازند .

نمونه تحلیل سایت در اتوکد

تحلیل سایت پروژه ها یکی از مواردی می باشد که در معماری بسیار مورد توجه می باشد و در نقد و بررسی مکان های مختلف این مورد بسیار مورد اهمیت می باشد و همواره پروژه ها را از دید معماری مورد تحلیل قرار میگیرند و سایت پروژه های مختلف را مورد نقد و بررسی قرار میدهند تا اطلاعات بیشتری راجع به پروژه و موقعیت قرار گیری در معرض عوامل مختلف دست آید تا معماران و مهندسان اجرایی با داشتن اطلاعات بیشتری دست به ساخت و اجرایی ساختن پروژه بزنند و با عناصر و عواملی که با آن روبرو هستند بیشتر آشنا شوند , ما در این مقاله نمونه تحلیل سایت با اتوکد را ارائه میدهیم تا دوستان به نمونه تحلیل سایت اتوکدی دسترسی داشته باشند .

دانلود فایل اتوکد تحلیل سایت

نمونه تحلیل سایت با اتوکد

این نمونه تحلیل بصورت سه بعدی می باشد و برای ارائه در پروژه های مختلف مناسب می باشد همچنین میتوانید از آبجکت های موجود در این فایل برای پروژه ها و نمونه تحلیل های خود استفاده کنید تا تحلیلی کامل از یک سایت داشته باشید . تحلیل سایت معماری از جنبه های مختلفی صورت میگیرد و در آن موقعیت پلان سایت و تابش خورشید و وزش باد و در معرض بودن عناصر و عوامل و … مورد تحلیل قرار میگیرد تا اطلاعات بیشتری بدست آید . در ادامه میتوانید این تحلیل سایت با اتوکد را دانلود کنید .

دانلود فایل اتوکد تحلیل سایت

دانلود فایل اتوکد تحلیل سایت

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری 98