دانلود مجموعه کرک ورژن های اتوکد و محصولات اتودسک

همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های معماری می باشد که برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی مورد استفاده قرار میگیرد و توسط شرکت معروف نرم افزاری اتودسک autodesk ارائه شده است و اکنون میتوان گفت که پر استفاده ترین نرم افزار در زمینه کار های دو بعدی و ترسیمات است و کاربران زیادی از آن استفاده میکنند که مسئله فعال سازی اتوکد در استفاده از این نرم افزار بسیار مورد اهمیت می باشد تا بدون دردسر بتوان از این نرم افزار استفاده کرد از این رو در این مقاله به آموزش دانلود keygen اتوکد در نسخه های مختلف می پردازیم تا کاربران بتوانند به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند .

دانلود کرک اتوکد از 2009 تا 2017

یکی از مسائل و دغدغه هایی که معماران و طراحان در هنگام کار با نرم افزار های معماری با آن روبرو هستند این است که بعد از نصب نرم افزار باید پس از بازه زمانی معینی که برای هر نرم افزاری مشخص میشود به فعالسازی نرم افزار بپردازند و با وارد کردن لایسنس و کد فعال سازی به فعال کردن این نرم افزار بپردازند که این کار با هزینه هایی همراه می باشد و میتواند در کار کردن با نرم افزار برای افرادی که میخواهند بصورت رایگان از نرم افزار های معماری استفاده کنند مشکلاتی بوجود آورد از این رو برای نرم افزار های پر کاربرد معماری کرک های هر ورژن ارائه میشود تا با کرک کردن هر نرم افزار بتوان بیشتر از بازه زمانی مشخص شده برای استفاده رایگان از نرم افزار از آن برنامه استفاده کرد که در این مقاله ما به ارائه مجموعه کرک نرم افزار اتوکد در ورژن های مختلف از 2009 تا 2017 می پردازیم که در ادامه به ارائه دانلود کرک اتوکد در هر ورژن و آموزش کرک اتوکد در ورژن های مختلف می پردازیم .

دانلود مجموعه کرک ورژن های اتوکد و محصولات اتودسک

دانلود کرک اتوکد از 2009 تا 2017

توجه داشته باشید که کرک ارائه شده در ادامه که هر کدام با عنوان برای مثال کرک اتوکد 2010 ارائه میشود برای تمامی محصولات سال 2010 شرکت اتودسک می باشد یعنی این کرک ها را میتوانید علاوه بر اتوکد برای سایر نرم افزار های سال 2010 اتودسک همچون موارد زیر مورد استفاده قرار دهید و فقط مختص بخه خود اتوکد نیستند بلکه متعلق به تمامی محصولات آن ورژن شرکت اتودسک می باشند :

  • کرک ۳D max
  • کرک Maya
  • کرک SoftImage

دانلود کرک اتوکد 2009

اتوکد 2009 یکی از محبوب ترین ورژن های اتوکد می باشد که برای طراحی نقشه هاس ساختمای و موارد طراحی صنعتی بکار گرفته میشود و نسبت به ورژن های اتوکد همچون اتوکد 2007 و اتوکد 2008 که کرک اتوکد 2007 نیز ارائه خواهد شد دارای امکانات و ابزار های بیشتر و پیشرفته تری می باشد که بعد از نصب با کرک کردن آن میتوانید بدون دردسر از این نرم افزار محبوب استفاده کنید . که برای این کار باید طبق مراحل زیر عمل کنید :

  • آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید .
  • به نصب نرم افزار بپردازید .
  • بعد از نصب فایل کرک را اجرا نمایید (در صورت استفاه از ویندوز 7 و یا ویستا برای اجرای کرک بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنيد ) .
  • سپس سریالی که هنگام نصب نرم افزار به شما داده شده است را وارد فایل کرک کنید و دکمه را فشار دهید .
  • پس از این کار سریال فعال سازی به شما داده میشود .
  • پس سریال را وارد نرم افزار کنید آن را فعال کنید .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2009 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2010

اتوکد 2010 نیز دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد و به کاربران اجازه اعمال تغییرات و ترسیمات بیشتری را میدهد و کرک نرم افزار اتوکد 2010 نیز توسط شرکت اتودسک ارائه شده است که برای کرک این نسخه میتوانید طبق دسترو زیر اقدام کنید :

  • آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید .
  • ارتباط اینترنت خود را قطع کنید .
  • بعد از دانلود کرک به پوشه ای دست پیدا میکنید که در ان برای هر دو نسخه 32 و 64 بیتی کرک و آموزش نصب آن نیز قرار داده شده است
  • توجه داشته باشید که در صورت استفاده از ویندوز 7 و یا ویستا برای اجرای کرک بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنيد .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2010 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2011

اتوکد 2011 دارای قابلیت ها و امکاناتی می باشد که در نسخه های قبل وجود نداشت و شرکت نرم افزاری اتودسک امکانات متعدد و بیشتری برای این نسخه تعبیه کرده است که بعد از نصب و کرک کردن آن میتوانید از این امکانات بهره ببرید که آموزش نصب این کرک نیز همچون کرک نسخه 2010 می باشد که در بالا میتوانید آن را مطالعه نمایید .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2011 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2012

اتوکد 2012 مورد استفاده کاربران زیادی می باشد زیرا این نسخه در مقایسه با ورژن های قبلی این نرم افزار دارای امکانات بیشتر و متعدد تری می باشد و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار میگیرد که بعد از نصب این نرم افزار و کرک کردن آن میتوانید به این امکانات دسترسی داشته باشید که نحوه نصب این کرک نیز همچون کرک کردن اتوکد 2011 و 2010 می باشد که در بالا ذکر شده است .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2012 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2013

اتوکد 2013 بدلیل داشتن آپشن های بیشتر و امکانات گسترده تر در موارد مختلفی علاوه بر نقشه کشی و ترسیم پلان ها مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران زیادی از این محصول شرکت اتودسک استفاده میکنند تا امکانات و قابلیت های بیشتری در اختیار داشته باشند که بعد از نصب این نرم افزار و کرک آن میتوانید با آسودگی از این نرم افزار استفاده کنید . مراحل نصب و کرک نرم افزار اتوکد 2013 :

  • آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید .
  • اتصال اینترنت را قطع کنید .
  • نرم افزار را با استفاد از سریال 666-69696969, 667-98989898, 400-45454545 066-66666666 یا هرکد دیگر شبیه این و با کلید نرم افزاری 001E1 مراحل نصب را تمام کنید .
  • برای اجرای کرک راهنمای تصویری درون پوشه را مورد استفاده قرار دهید .
  • سپس طبق مراحل اقدام به فعال سازی نرم افزار اتوکد 20133 کنید .
  • توجه داشته باشید که در صورت استفاه از ویندوز 7 و یا ویستا برای اجرای کرک بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنيد .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2013 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2014

برای مراحل نصب کرک نرم افزار اتوکد 2014 طبق مراحل زیر اقدام کنید :

  • آنتی ویروس و اتصال اینترنت را قطع کنید .
  • بنا به نیاز خود یکی از نسخه های 32 یا 64 بیتی را نصب کنید که کرک هر دو نسخه و آموزش هر کدام در کرک ارائه شده موجود می باشد و ادامه اقدامات را طبق فالی تصویری همراه انجام دهید
  • توجه داشته باشید که در صورت استفاده از ویندوز ۱۰ و ۸ و ۷ و یا ویستا برای اجرای کرک بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2014 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2015

برای نصب کرک این ورژن اتوکد همانند نصب کرک اتوکد 2014 اقدام کنید که در بالا ارائه شد .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2015 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2016

اتوکد 2016 دارای قابلیت های زیادی می باشد که از جمله این موارد میتوان به وجود محیط دو بعدی و سه بعدی اتوکد اشاره نمود و سایر قابلیت هایی که بعد از نصب و کرک این نرم افزار به آن دست پیدا میکنید . برای نصب کرک این نرم افزار نیز طبق نصب کرک اتوکد 2015 عمل کنید .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2016 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

دانلود کرک اتوکد 2017

جدید ترین ورژن اتوکد که تا به حال ارائه شده است ورژن اتوکد 2017 می باشد که بیشترین قابلیت ها و امکانات را داراست و با دارا بودن دو محیط نرم افزاری دو بعدی و سه بعدی برای سه بعدی کاران و ترسیمات ساد بکار گرفته میشود که میتوانید برای نصب کرک این نرم نیز همچون ورژن 2016 عمل کنید .

برای دانلود کرک نرم افزار اتوکد 2017 بر روی عبارت لینک شده در اینجا کلیک کنید .

رمز : www.memari98.com

در ادامه مجموع کرک های اتوکد و سایر نرم افزار های محصول شرکت اتودسک را به صورت مجموعه ای در کنار هم قرار داده ایم که با کلیک بر روی ایکون دانلود میتوانید به این مجموعه دست پیدا کنید .

دانلود مجموعه کرک ورژن های اتوکد و محصولات اتودسک

دانلود مجموعه کرک ورژن های اتوکد و محصولات اتودسک

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری98 مرجع ارائه آموزش نرم افزار های معماری