دانلود پاورپوینت آسانسور

آسانسور یکی از وسایلی می باشد که در حمل و نقل بین طبقات و سایر امور بسیار موجب راحتی افراد می باشد و انواع آسانسور ها با کاربرد ها و کاربری های مختلف وجود دارند که میتوانند بنا به موقعیت و نوع ساختمان در ساختمان ها و سایر سازه ها بکار گرفته شوند از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت کامل آسانسور می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به مطالب و اطلاعات راجع به آسانسور نیازمندند به دانلود پاورپوینت آسانسور بپردازند و به بانک اطلاعاتی کاملی در این رابطه دست پیدا کنند .

پاورپوینت تحلیل آسانسور

آسانسور ها با پیدا آمدن و ورود در معماری و ساختمان سازی باعث راحتی جابجایی افراد حاضر در مجموعه ها و ساختمان ها شدند که امروزه در ساختمان هایی با طبقات زیاد از آسانسور استفاده میشود تا راحتی بیشتری برای افراد صورت گیرد و بتوانند بدون مشکل و بجای استفاده از پله ها از آسانسور استفاده کنند . در 23 مارس 1857 اولين آسانسور مسافربر در فروشگاه زنجيره ای نيويورك راه اندازی شد . پس از آن آسانسور های برج ايفل در سال 1889 و  سن پترزبورگ و قصر باكينگهام در سال 1893 آغاز بكار نمودند . از ورود اولين دستگاه آسانسور به ايران حدود 70 سال می گذرد . هم اكنون آسانسور يكی از پر استفاده ترين وسايل جابجائی در جهان می باشد .

دانلود پاورپوینت آسانسور

پاورپوینت تحلیل آسانسور

آسانسور ها و بالا بر ها برای جابجایی افراد و موارد دیگر مورد استفاده قرار میگیرند و از زمان ورود آنها به معماری تنوعی در ایجاد راه های دسترسی به طبقات و نقاط مختلف ایجاد شد بطوریکه آسانسور میتواند دسترسی به تمامی نقاط را به راحتی برای افراد موجود در مجموعه و مراجعه کنندگان فراهم کند که در پاورپوینت تحلیل آسانسور اطلاعات کاملی در این رابطه ذکر شده است که بعد از تهیه میتوانید به بانک اطلاعاتی کاملی در این زمینه دست پیدا کنید .

در این مقاله برای شما عزیزان پاورپوینت بررسی آسانسور ارائه شد که کامل ترین اطلاعات را در این زمینه داراست , این پاورپوینت که در 320 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .