دانلود رایگان پاورپوینت خانه هارولد جی ار. پرایس اثر لوید رایت

دانلود رایگان پاورپوینت خانه هارولد جی ار. پرایس اثر فرانک لوید رایت در ادامه معرفی آثار معماران بزرگ در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 خدمت شما عزیزان ارائه می‌گردد. فرانک لوید رایت یکی از برجسته‌ترین معماران می‌باشد که توانسته است در زمینه‌های مختلف و در رابطه با کاربری‌های متنوع دست به طراحی‌های خارق‌العاده‌ای بزند که توجه و تحسین همگان را برانگیزد. نمونه‌های مسکونی ساخته شده توسط این معمار از معروفیت بالایی برخوردار هستند که منزل هارولد جی ار. پرایس یکی از این موارد می‌باشد.

دانلود پاورپوینت منزل مسکونی هارولد جی ار. پرایس

منزل مسکونی هارولد جی ار. پرایس بنا به داشتن معماری و طراحی خاصی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار است ، یکی از برترین نمونه‌های مسکونی ساخته شده توسط فرانک لوید رایت خانه هارولد جی ار. پرایس می‌باشد که بنا به درخواست هارولد جی ار و همسرش کارولین طراحی شده است. درخواست هارولد و کارولین به این گونه بود که می‌خواستند برای خانواده پرجمعیت خود خانه‌ای راحت با چشم‌انداز مناسب و زیبا داشته باشند از این رو به این معماری بزرگ روی آوردند.

پاورپوینت بررسی خانه هارولد جی ار پرایس

پاورپوینت بررسی خانه هارولد جی ار پرایس

با توجه به درخواست صاحب پروژه برای ساخت منزلی مسکونی با چشم اندازی رو به طبیعت و ستارگان ، فرانک لوید رایت تصمیم به ساختن این خانه در مزارع خانوادگی آنها در نزدیک خیابان سیلور لیک در خارج از بارتلزویل، اوکلاهاما، ایالات متحده نمود. رایت برای این خانه طرحی افقی و درازا در نظر داشت که شبیه خانه‌های مسکونی دیگر ساخته شده توسط او بود. این خانه دو طبقه که طول بیشتری دارد دارای سقفی L شکل می‌باشد. برای ساختن قسمت‌های مختلف این خانه از مصالح ارگانیک مختلفی استفاده شده است که اطلاعات کامل راجع به طراحی این خانه و بخش‌های مختلف آن در پاورپوینت مربوطه ارائه شده است. در ادامه می‌توانید به دانلود این پاورپوینت که در 28 اسلاید تنظیم شده است بپردازید.

نمونه‌های بیشتر از آثار فرانک لوید رایت :

سرفصل‌های پاورپوینت منزل هارولد جی ار. پرایس

  • معرفی منزل مسکونی هارولد جی ار. پرایس
  • معمار منزل مسکونی هارولد جی ار. پرایس
  • موقعیت خانه
  • کانسپت
  • فضاهای موجود در خانه
  • پلان منزل مسکونی هارولد جی ار. پرایس
  • مجموعه تصاویر با کیفیت
  • منابع

رمز فایل : www.memari98.com

منبع : معماری 98