دانلود پاورپوینت دودکش

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی و تحلیل عناصر ساختمان به ارائه پاورپوینت دودکش می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به مقاله و مطالب مربوط به دودکش در قالب پاورپوینت نیازمندند به تهیه این فایل بپردازند و نیاز های خود را برطرف نمایند پس تا انتهای این مقاله با ما باشید تا در انتها به دانلود فایل مربوطه بپردازید .

دانلود پاورپوینت دودکش

قبل از اینکه به ارائه دانلود پاورپوینت دودکش بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , دودکش یکی از عناصر ساختمان می باشد که نقش مهمی در ساختمان بر عهده دارد و مکمل تامین انرژی محسوب میشود پس باید توجه خاصی به این عنصر در ساختمان شود تا هیچگونه مشکلی در خروج گاز های ناشی از مواد انرژی زا برای گرمایش خانه بوجود نیاید . امروزه انواع دودکش های مختلف وجود دارند که بسته به نوع ساختمان و نظر مهندس ناظر یکی از انواع دودکش ها مورد استفاده قرار میگیرد تا مشکلی در خروج مواد زائد ناشی از سوختن انرژی بوجود نیاید .

دانلود پاورپوینت دودکش

دانلود پاورپوینت دودکش

دودكش كه به عنوان بخشي از ديوار خارجي احداث مي گردد در سمت داخلي يا خارجي ساختمان , هر طرف كه مناسب تر باشد حالت پيش امده دارد . ضرورتي وجود ندارد كه آتشگاه و دودكش برجسته در يك طرف ديوار تقسيم مربوطه ساخته شوند . آتشگاه را مي توان در سمت برجسته يا سمت مخالف دودكش ساخت . در پاورپوینت دودکش تمامی موارد مربوط به آن موضوع وجود دارد که در انتهای این مطلب میتوانید به دانلود رایگان پاورپوینت دودکش که در 80 اسلاید تنظیم شده است بپردازید . 

دانلود پاورپوینت دودکش

دانلود پاورپوینت دودکش

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت تخصصی معماری 98 مرجع ارائه مقالات دانشجویی