دانلود کتاب از A تا Z معماری

با سلام خدمت معماران و دانشجویان رشته معماری , در این بخش از ارائه کتاب های معماری برای دانشجویان عزیز در وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه یکی از کتب کاربردی و مطرح به نام کتاب the A to Z of Architecture می پردازیم . دانشجویان رشته معماری و معماران حاضر در این رشته باید از این رشته و سایر اطلاعات در این رابطه اطلاع داشته باشند از این رو در این رابطه باید مرجعی برای این کار وجود داشته باشد تا بتوان از طریق آن اطلاعات کاملی در این رابطه بدست آورد از این رو میتوانید به دانلود کتاب the A to Z of Architecture بپردازید .

دانلود کتاب از A تا Z معماری

کتاب از A تا Z معماری را میتوان مرجعی قابل قبول برای مطالب و منابع معماری دانست تا معماران با استفاده از آن بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدست اورند زیرا در این کتاب سعی شده است تا مطالب مفیدی برای معماران جمع اوری شود و آنها بتوانند برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود به این کتاب مراجعه کنند . کتاب معماری A تا Z نوشته نویسنده ALLISON LEE ALMER است و در آن سعی شده است تا مطالب مرود نیاز کاربران و فعالان معماری نوشته شود تا به عنوان منبع و مرجعی معتبر شناخته شود .

در این کتاب علاوه بر مطالب مفید و مورد نیاز معماری در رابطه با زندگی نامه نوشته هایی از معماران برجسته همچون BATTISTA , TADAO ANDO , LEON ALBERTI , و … وجود دارد و آثار برجسته این معماران را مورد بررسی قرار داده اند و اطلاعات مفید و کم یابی در رابطه با سازه هایی همچون آکروپلیس ( مجموعه تاریخی یونان ) , کولوسئوم ( تماشاخانه بیضی وار در رم ایتالیا ) , شهر ممنوعه ( شهری قدیمی در مجموعه پکن چین ) و … در این کتاب وجود دارد . در ادامه این مقاله میتوانید به دانلود pdf کتاب از A تا Z بپردازید .

دانلود کتاب از A تا Z معماری

دانلود کتاب از A تا Z معماری

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری 98 مرجع ارائه مقالات و کتاب های معماری