دانلود pdf مدول بندی

با سلام خدمت کاربران عزیز وب سایت تخصصی معماری 98 , در این بخش از مطالب و مقالات وجود در این وب سایت به ارائه پی دی اف مدول بندی برای کاربران و دانشجویان عزیز می پردازیم تا بتوانند بعد از دانلود PDF مدول بندی به تمامی مطالب مرتبط با این بحث دسترسی داشته باشند و با این مبحث آشنایی کاملی داشته باشند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و در انتها این فایل را دریافت کنید .

دانلود pdf مدول بندی

قبل از اینکه به بررسی موضوع دانلود pdf مدول بندی بپردازیم به ارائه مطالبی مرتبط با این موضوع می پردازیم , مدول چیست ؟ تعریف مدول ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که معنی مدول این است که اندازه پایه از یک سیستم معین مهندسی یک مدول در معماری نامیده میشود . برای مدول نام دیگری نیز وجود دارد که با اسم پیمون شناخته میشود حال به بررسی پیمون می پردازیم که پیمون چیست ؟ پیمون یک نوع اندازه گیری طولی است که هر گاه به صورت یک سری ارقام و عدد ها نمایان شود به تشکیل یک سیستم اندازه گیری پیمونی می انجامد که مدول پایه را با حرف M نشان میدهند .

در اینجا به ارائه مطالبی مرتبط با پی دی اف مورد نظر پرداختیم که شما عزیزان برای دریافت اطلاعات کامل و جامع در زمینه مدول بندی که در این فایل شامل پیمون و مدول و مدولر (modulor ) است می توانید از طریق این صفحه اقدام کنید و با کلیک بر روی ایکون مورد نظر به دانلود پی دی اف مدول بندی بپردازید و در نهایت به بانکی از اطلاعات در این رابطه دست پیدا کنید و انها را در جهت تکمیل اطلاعات خود استفاده کنید .

دانلود pdf مدول بندی

دانلود pdf مدول بندی

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات معماری و عمران