طرح مسکونی با معماری و طراحی جذاب ( مدارک کامل )

طرح مسکونی ارائه شده در این بخش نمونه جذاب و زیبایی از طراحی خانه های مسکونی به سبک آپارتمان می باشد. پروژه مسکونی طرح 1 معماری در مقایسه نمونه هایی همچون مجتمع مسکونی و شهرک مسکونی از سادگی بیشتری برخوردار است. سادگی این طرح دلیل بر طراحی بدون نظم و به دور از هر گونه استاندارد نیست بلکه در طراحی این نمونه نیز باید ضوابط مورد نظر کاملا رعایت گردد و طرحی به دور از بی نظمی و … مورد ترسیم واقع شود. نمونه ارائه شده از لحاظ فنی و معماری بدون مشکل می باشد و می تواند برای ارائه در طرح مربوطه و یا الگو گیری مورد استفاده قرار گیرد تا شما عزیزان برای طراحی چنین موردی، نمونه هایی از این قبیل را در اختیار داشته باشید.

آپارتمان مسکونی طرح 1

طراحی خانه های مسکونی به عنوان اولین سرپناه برای انسان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و همواره توجه به مسکن اصلی انسان و افزایش و ارتقای امنیت و آسایش و فراهم آوردن امکانات رفاه بیشتر از نظر معماری و طراحی، مورد توجه فعالان حاضر در این حوزه بوده است. فضا های بسیاری با کاربری های مختلف و متنوع وجود دارند که همواره طرح ها و ایده های مختلفی برای ارتقای آنها ارائه شده است. اما در این میان کاربری مسکونی به عنوان مکانی که هر شخصی بیشترین وقت خود را در آن می گذراند اهمیت بیشتری دارد و در این راستا سعی شده است تا طراحی مناسب و در خوری برای این کاربری در نظر گرفته شود.

طرح اپارتمان مسکونی

طرح اپارتمان مسکونی

ایده ساخت خانه های مسکونی به صورت چند طبقه اعم از آپارتمانی و مجتمعات و شهرک و … در جهت افزایش نیاز آدمی به مسکن ارائه شد. همانطور که می دانید در ساخت آپارتمان و مجتمعات و برج های مسکونی می توان از مساحت مورد نظری بیشترین حد استفاده را کرد و در نهایت موفق به ایجاد طبقات مختلف و واحد های متنوع شد. طراحی ایده ساخت برج و مجتمع بسیار موفق عمل کرده و هم اکنون نیز در جهت استفاده بهینه از مساحت زمین و برطرف کردن نیاز افراد مختلف در حوزه مسکن از این روش استفاده می شود. که نمونه پروژه معماری آپارتمان طرح 1 به عنوان نمونه نقشه مسکونی و آپارتمانی زیبا ارائه شده نیز مورد مناسب و زیبایی از طراحی در این حوزه می باشد.

ویژگی های طرح

نقشه آپارتمان مسکونی ارائه شده شامل یک طبقه زیر زمین با کاربری پارکینگ و انباری برای اعضای حاضر در مجموعه، طبقه همکف و دو طبقه دیگر می باشد که فضا های طبقه همکف و سایر طبقات با یکدیگر یکسان است. هر طبقه متشکل از 3 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن بزرگ و آشپزخانه ای مناسب و همچنین سرویس بهداشتی و حمام می باشد که تمامی این فضا ها با در نظر داشتن ضوابط و اصول طراحی در بخش های مختلف این طرح جایگذاری شده اند.

محوطه این طرح با محوطه سازی زیبایی متشکل از گل و گیاه و انواع بوته ها در قسمت های مختلف طراحی شده است که این محوطه زیبا در کنار نمای فوق العاده که در قسمت بیرونی مورد استفاده واقع شده است، موجب شده است تا این طرح بسیار به چشم بیاید. جایگذاری پنجره ها به صورتی بوده که اصل نورپردازی در طراحی این مورد رعایت شود. موقعیت قرار گیری طرح نیز در کنار خیابان اصلی می باشد و از چند جهت به خیابان اصلی ختم می شود.

مدارک ارائه شده

  • فایل اتوکد کامل
  • فایل سه بعدی قابل ویرایش
  • شیت بندی زیبا و حرفه ای

نمونه های مشابه

نمونه پلان ها

شیت های ارائه شده

  • پلان طبقه زیر زمین
  • پلان طبقه همکف
  • پلان تیپ طبقات
  • برش
  • نما

پلان مسکونی به سبک آپارتمان ارائه شده نمونه بسیار زیبا با در نظر داشتن همه موارد طراحی می باشد که می تواند نمونه مناسبی برای ارائه در طرح مربوطه باشد و یا نمونه ای استاندارد و با داشتن همه جزئیات برای الگو گیری و طراحی سایر اجزا و طرح های دیگر باشد.

طرح مسکونی به سبک آپارتمانی که برای ارائه در طرح 1 ارائه شده است می تواند نتایج خوبی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد، این نمونه با داشتن جزئیات ذکر شده را می توانید از فروشگاه آنلاین معماری 98 تهیه نمایید. که بدین منظور در ادامه لینک خرید و دانلود آنی ارائه شده است.