میس وندروهه miesvan der rohe

در این بخش از معرفی معماران بزرگ و مطرح دنیای معماری در وب سایت معماری 98 به ارائه مطالبی در رابطه با معمار بزرگ miesvan der rohe می پردازیم . به عنوان یک معمار و دانشجوی معماری باید با اساتید و بزرگان این هنر خارق العاده آشنا باشیم و در طرح ها و ایده های خود از نظریات و کار های آنها استفاده ببریم تا بتوانیم بهترین و بی نقص ترین ایده ها را ارائه دهیم .

میس وندروهه miesvan der rohe

میس وندروهه miesvan der rohe را میتوان از بزرگترین معماران و اساتید این رشته دانست که باعث متحول شدن معماری ایده های موجود در این رشته شده است و بسیاری از خانه های امروزی تحت تاثیر عقاید و ایده های میس وندر روهه بنا شده اند و معماری خود را بر اساس این نظریات انتخاب کرده اند , میس ون در روهه دارای نظریات و ایده های مختلفی در زمینه سبک های مختلف معماری همچون معماری پست مدرن post modern است و بعد از رایج شدن این نظریات افراد زیادی از این نظریات تقلید کردند و در کار های خود به استفاده از این نظریات پرداختند و همین امر موجب شهرت بیش از پیش میس وندروهه در معماری شد . در ادامه میتوانید به دانلود PDF میس وندروهه یا پدر برج سازی بپردازید .

آثار میس وندروهه

 -1 طرح خانه آجری ۱۹۲۳ سال ،

۲– خانه توگندات ، سال ۱۹۳۰- ۱۹۲۸

۳– دانشگاه فنی ایلی نویز ، سال ۱۹۵۶- ۱۹۳۹

۴– پروژه گالری قرن بیستم ، سال ۱۹۶۳

۵– خانه هوبی ، سال ۱۹۳۵

۶– خانه شیشه ای ، سال ۱۹۵۰

۷- برج سیگرم ، سال ۱۹۵۴ – ۱۹۵۸

۸– کرون هال – شیکاگو ، سال ۱۹۵۵

۹– گالری برلین ، سال ۱۹۶۳

۱۰- پاویون آلمان در بارسلون ، سال ۱۹۲۹

و …

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با زندگی میس ون دروهه و دسترسی به مطالبی همچون نمونه کار های میس وندروهه و تحلیل آثار میس وندروهه و … میتوانید به دانلود پی دی اف میس وندروهه در انتهای مطلب بپردازید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز در رابطه با زندگی و کار ها و فعالیت های چند ساله این معمار را بدست اورید .

میس وندروهه miesvan der rohe

میس وندروهه miesvan der rohe

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات معرفی  معماران