نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد

با سلام خدمت دنبال کنندگان آموزش نرم افزار های معماری در وب سایت معماری 98 , در این بخش از آموزش ها به ارائه یکی از آموزش های ابتدایی در رابطه با نرم افزار اتوکد با عنوان برگرداندن تنظیمات اتوکد به حالت اولیه می پردازیم . نرم افزار اتوکد یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های معماری است که مورد استفاده بخش زیادی از افراد حاضر در معماری و سایر رشته های مربوطه است از این رو افراد زیادی به آموزش کار با این نرم افزار روی می آورند .

نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد

در میان نرم افزار های معماری موجود , نرم افزار اتوکد autocad از بهترین هاست و با داشتن قابلیت های زیاد و در اختیار گذاشتن امکان طراحی طرح های دو بعدی و سه بعدی برای کاربران به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی پلان های دو بعدی و سه بعدی تبدیل شده است . شرکت نرم افزاری اتودسک برای کاربران خود این امکان را بوجود آورده است که در صورت بروز اشکالی در کار با این نرم افزار بتوانند این مشکل را رفع کنند و درست مثل روز اول از این نرم افزار استفاده کنند و یا با استفاده از فرمان های مختلف و ذخیره فرمان های مورد نظر خود محیط این نرم افزار را به دلخواه خود در بیاورند . در ادامه به بررسی نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد می پردازیم .

گاهی اوقات ممکن است افرادی در کار با اتوکد با مشکل مواجه شوند و بخواهند به بازگردانی تنظیمات اتوکد به حالت اولیه بپردازند که این نرم افزار این امکان را برای کاربران قرار داده است و میتوانند با استفاده از قابلیت ریست کردن تنظیمات در autocad این نرم افزار را به حالت نصب برگردانند و دقیق تنظیمات مثل حالت اولی که آنرا نصب کرده اید برمیگردد و تغییرات و فرمان های ذخیره شده شما هم در محیط این نرم افزار از بین میرود . برای ریست کردن تنظیمات اتوکد باید به مسیر start > all program > Autodesk بروید و روی دکمه Reset setting to Default کلیک کنید .

نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد

نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد

نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد

نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد

منبع : وب سایت معماری ایران مرجع ارائه مقالات آموزش معماری آموزش نرم افزار های معماریآموزش اتوکد Auto CAD

5 پاسخ به “نحوه ریست کردن تنظیمات اتوکد”