نرم افزار های آنلاین برای طراحی داخلی

با سلام خدمت کاربران عزیز وب سایت تخصصی معماری ایران , در این بخش از مطالب و مقالات موجود در بخش دکوراسیون داخلی و خارجی به ارائه مطلبی با عنوان نرم افزار های انلاین برای طراحی داخلی می پردازیم . علاوه بر معماران و افراد فعال در این زمینه این امکان برای افرادی که در این زمینه نیز اطلاعاتی ندارند و میخواهند چیدمان خانه خود را بر اساس سلیقه خود انجام دهند وجود دارد که با استفاده از نرم افزار های معماری همچون نرم افزار هایی که در ادامه معرفی میشود به چیدمان خانه خود بپردازند .

نرم افزار های آنلاین برای طراحی داخلی

در رابطه با نرم افزار های آنلاین برای طراحی داخلی باید گفت که شاید شما هم بخواهید چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه و یا محل دیگری را عوض کنید که برای این کار میتوانید از نرم افزار های معماری و طراحی داخلی استفاده کنید اما در این مقاله ما به معرفی 10 نرم افزار انلاین برای طراحی داخلی می پردازیم بدین گونه که شما بدون نصب هیچگونه نرم افزاری میتوانید با سلیقه خود کارهایی از قبیل تغییر دکوراسیون را انجام دهید و در صورت زیبا به نظر آمدن , طرح مورد نظر خود را اجرایی کنید و بدون اینکه به صورت اجرایی وسایل خانه و اتاق را جابجا کنید به صورت مجازی و انلاین به طراحی دکوراسیون و چیدن وسایل بپردازید پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

Planner 5D

با استفاده از ابزار های پنجره , دیوار , در , پله و پارتیشن و … این نرم افزار علاوه بر طراحی نمای داخلی میتوان به طراحی عناصر دیگری همچون استخر نیز پرداخت .

Roomstyler 3D home planner

با استفاده از متریال ها و ابزار هایی که در این نرم افزار وجود دارد میتوان به در ها و دیوار ها لعاب و رنگ و جلوه ویژه بخشید و به اپلود کردن فضای اتاق خود بپردازید و یا از طرح های آماده موجود استفاده کنید . این نرم افزار رابط کاربری راحتی دارد و با استفاده از دوربین موجود در این نرم افزار میتوانید طرح طراحی شده توسط خود را از زاویه های مختلف نگاه کنید و بررسی کنید . امکان طراحی مبلمان داخلی و … از سایر امکانات این نرم افزار می باشد .

Ikea home planner tools

این نرم افزار متعلق به شرکت IKEA بوده و مبلمان و سایر ابزار آلات ساخته شده توسط این شرکت را در خود دارد . با این نرم افزار میتوانید مبلمان فضای خودتان را چیده و در انتها نرم افزار هزینه مبلمان موجود را برای شما محاسبه کرده و به فروشگاه IKEA ارسال خواهد کرد .

IKEA kitchen planner

این نرم افزار نیز محصول شرکت نامبرده است و در آن امکان طراحی وسایل آشپزخانه همچون کابینت و … وجود دارد که پس از انتخاب طرح مورد نظر خود در میان طرح های این شرکت میتوانید با محاسبه قیمت درخواست شما را برای این شرکت ارسال کند .

Design a Room

با استفاده از این نرم افزار میتوانید سبک معماری مورد نظر خود را انتخاب کنید و از متریال های اماده این نرم افزار برای طراحی داخلی خود استفاده کنید . با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمامی ابزار ها و چیدمان های خود را امتحان کنید و خانه ای با چیدمان دلخواه خود ایجاد کنید و در صورت خوشایند بودن نوع طراحی به خرید دست بزنید .

Autodesk Homestyler

تمامی معماران و کاربران نرم افزار های معماری پر کاربرد همچون نرم افزار اتوکد autocad و … با شرکت طراح این نرم افزار ها آشنا هستند که با استفاده از محصول دیگر این شرکت یعنی homestyler میتوانید بدون انجام کار های دیگر در سایر نرم افزار ها با کشیدن طرح مورد نظر خود در این نرم افزار و اعمال تغییرات مورد نظر خود فضا های مورد نظر خود را ترسیم و پرزانته کنید . از قابلیت های دیگر این نرم افزار باید گفت که امکان این وجود دارد که طرح های خود را ذخیره کنید و سایر کاربران از ان بتوانند استفاده کنند و از سوی دیگر میتوانید به نسخه طراحی پلان و طراحی سه بعدی این نرم افزار دست پیدا کنید که با مراجعه به سایت مربوطه میتوانید به هر دوی این نسخه ها دسترسی داشته باشید .

The Home Renovator

با استفاده از این نرم افزار میتوان به تخمین مقدار مواد بکار رفته در ساختمان اعم از کاشی و سرامیک و … پرداخت و همچنین میتوانید رنگ های مختلف این مصالح را ترکیب کنید و رنگ بندی مورد نظر خود را پیدا کنید و در نهایت برای مقدار خرید و متراژ مربوطه این لیست مقدارات مور نیاز را پرینت بگیرید .

Sweet Home 3D

کتابخانه ای قدرتمند از مدل ها در این نرم افزار وجود دارد که امکان طراحی و ترسیم سریع تر در کنار سه بعدی کردن این مدل ها و ترسیمات را به شما میدهد .

Smart Draw

این نرم افزار دارای دو نسخه رایگان و غیر رایگان میباشد . حتی نسخه رایگان آن دارای امکانات بسیاری برای ساخت فضای داخلی از یک اتاق خواب ساده تا یک دفتر کار حرفه ای میباشد . از سایر امکانات این نرم افزار میتوان به وجود طرح های مختلف مبلان و … استفاده کرد .

Home By Me

محیط کاربر پسند و سادگی کار با این نرم افزار را میتوان از امکانات فوق العاده این نرم افزار نام برد پس در طراحی های خود از این نرم افزار غافل نشوید و از ابزار های ان استفاده لازم را ببرید .

منبع : معماری 98 مرجع ارائه مقالات دکوراسیون داخلی و خارجیدکوراسیون داخلی

یک پاسخ به “نرم افزار های آنلاین برای طراحی داخلی”

  • ترانه گفت:

    بنظر من بهترین نمونه این کار یه وبسایت ایرانیه بنام طرح آزما. الان من و همه همکارام اونجا طرح میزنیم، هم راحته هم میتونیم طرحهامونو share کنیم و به مشتری نشون بدیم.