نقشه فرهنگسرا

در این قسمت از ارائه نقشه های کاربردی برای دانشجویان عزیز رشته معماری در بخش نقشه ها در وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه پلان فرهنگسرا به همراه سه بعدی فرهنگسرا می پردازیم , نقشه فرهنگ سرا ها یکی از مواردی است که ممکن است هر دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیل خود با آن مواجه شود و به طراحی فرهنگسرا نیازمند باشد که این نوع طراحی نیز مانند سایر پروژه ها همچون مجموعه تفریحی با سختی های خود همراه است از این رو ما در این وب سایت برای عزیزان به ارائه نقشه کامل فرهنگسرا ( پروژه فرهنگسرا ) می پردازیم .

نقشه فرهنگسرا

قبل از اینکه به ارائه نقشه فرهنگسرا بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , قبل از هر چیزی به تعریف فرهنگسرا می پردازیم . فرهنگسرا را میتوان مکانی معرفی کرد که در آن چندین نهاد و یا مجموعه فرهنگی موجود می باشد و محصولات فرهنگی و فرهنگ یک جامعه را به عموم مردم ارائه میدهد و در معرض دید قرار میدهد . فرهنگسرا ها یکی از مهم ترین مکان ها در فضای شهری می باشند که با بازید زیادی مواجه هستند پس از این رو در طراحی فرهنگ سرا و معماری فرهنگسرا باید اصول و ضوابط طراحی فرهنگسرا رعایت شود .

در این فایل که در خدمت شما عزیزان ارائه میشود نقشه اتوکدی فرهنگسرا شامل فضا های کامل فرهنگسرا و طراحی آن می باشد , در پلان اتوکدی فرهنگسرا که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی فضا های یک فرهنگسرا به طور کامل موجود می باشند و با تهیه این پلان به طرح فرهنگسرایی کامل دست پیدا میکنید .

نقشه فرهنگسرا

نقشه فرهنگسرا

این نقشه شامل موارد زیر می باشد :

سایت پلان فرهنگسرا

پلان مبلمان فرهنگسرا

سه بعدی فرهنگسرا

نما

برش

پرسپکتیو فرهنگسرا

در رابطه با سایر مقالات مرتبط با فرهنگسرا میتوانید به مطالب زیر مراجعه کنید :

 

پلان اتوکدی فرهنگ سرا که در این بخش برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به یک فرهنگسرا موجود می باشد , این فایل که تمامی فضا ها و پلان های لازم را داراست را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .