نقشه کامل برق ساختمان 5 طبقه

اگر به دنبال نقشه تاسیسات الکتریکی ساختمان مسکونی هستید و میخواهید از نحوه برق کشی و سیم کشی تاسیسات در ساختمان های مسکونی اطلاع داشته باشید و چنین فایلی در اختیار داشته باشید این مطلب از وب سایت تخصصی معماری98 را دنبال کنید تا اطلاعات مفیدی در این رابطه به دست آورید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به این فایل در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم .

نقشه تاسیسات الکتریکی ساختمان 5 طبقه

نقشه های تاسیسات ساختمان ها همواره یکی از موارد ضروری می باشند که پلان ها و شیت های مربوطه به این موارد نیز برای در اختیار گذاشتن اطلاعات بیشتر بسیار مورد اهمیت هستند و اطلاعات زیاد و بیشتری در اختیار مهندسین و عوامل اجرایی پروژه قرار میدهند و داشتن نقشه تاسیسات الکتریکی ساختمان در حال ساخت میتواند کمک حال خوبی برای اجرای تاسیسات الکتریکی باشد و به راحتی و طبق تقشه این کار در مدت زمان کمتر و با برنامه ریزی در وقت و هزینه و جلوگیری از اتلاف مواد بیشتر صورت گیرد از این رو ما در این مقاله به ارائه طبقه می پردازیم تا نمونه ای از پلان ها و نقشه تاسیسات الکتریکی را در دست داشته باشید .

نمونه پلان ها

این فایل اتوکدی می باشد , نقشه تاسیسات الکتریکی ساختمان 5 طبقه هست , در این نقشه تاسیسات الکتریکی همه چیز کامل و مجزا ترسیم شده است تا نقشه ای کامل از برق کشی و تاسیسات الکتریکی این ساختمان در دست داشته باشید . در ادامه به معرفی ویژگی های این نقشه می پردازیم .

ویژگی های این نقشه

  • کلیه ترسیمات الکتریکی بطور دقیق واصولی ترسیم شده است
  • ساختمان مسکونی 5 طبقه
  • ژنراتور در این نقشه ترسیم شده طبق اصول نظام مهندسی
  • پریز ها و لامپ ها و تریسم روشنایی با اصول مهندسی کار شده است
  • الکتریکی اسانسورها نیز کار شده
  • همه ی اصول و قوائد مهندسی رعایت شده است
  • و …

در این مقاله برای شما عزیزان و بزرگواران نقشه برق کامل ساختمان 5 طبقه بصورت کامل ارائه شده است و تمامی تاسیسات الکتریکی در آن وجود دارد , این محصول را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری98 تهیه نمایید .