وب سایت هایی که به معماران کمک میکنند

با سلام خدمت تمامی معماران و علاقمندان به رشته معماری , در این بخش از مطالب مربوط به مقالات اخبار معماری به معرفی وب سایت هایی که به معماران کمک میکنند و وب سایت های معماری می پردازیم . معماران قبل از پرداختن به ایده ها و خلق بنا ها باید اطلاعات کافی برای طراحی پلان ساختمان ها و سازه مورد نظر خود داشته باشند از این رو باید خود معمار برای ارائه طرح معماری و عمران خود طرح ها و ایده هایی داشته باشد و یا با استفاده از موارد دیگر همچون استفاده و ایده برداری از سایت های دیگر به خلق طرح های جدید بپردازد .

وب سایت هایی که به معماران کمک میکنند

در دنیای اینترنت برای معماران نیز این امکان بوجود آمده است تا با دسترسی به برخی از وب سایت ها و امکانات آنها بتوانند از دنیای پر تنش انتخاب ها کمی فاصله بگیرند و بتوانند برای ارائه و طراحی ایده های خود از این وب سایت ها استفاده کنند از این رو در ادامه این مقاله از وب سایت معماری ایران به بررسی موضوع وب سایت هایی که به معماران کمک میکنند می پردازیم .

  •  scale-figures

شما عزیزان در این سایت میتوانید پرسوناژ های گوناگون و مختلف را داشته باشید تا به وسیله آنها مقیاس کار خود را بهتر به نمایش بگذارید و طرح بهتری ارائه دهید .

  • modelo.io

این سایت محیط مناسبی برای طراحان طرح های سه بعدی به ارمغان آورده است و با استفاده از آن میتوانید از الگو های سه بعدی بهره ببرید .

  • Sketchfab

یکی از بهترین سایت های فعال در زمینه VR و طراحی های سه بعدی است که معماران با استفاده از آن میتوانند به ایده های مناسبی برای طراحی های خود در زمینه سه بعدی برسند .

  • cadsofttools

این اتوماسیون یکی از نیاز های معماران و طراحان را برطرف کرده است و بصورت آنلاین فایل های PDF را به فایل های DWG تبدیل میکند و در این زمینه به معماران کمک میکند .

  • pimpmydrawing

معمارانی که به دنبال دانلود و استفاده از پرسوناژ های مختلف اتوکد برای استفاده در طرح های خود هستند میتوانند از این وب سایت دیدن کنند .

  • archnews.io

این وب سیات به عنوان یکی از وب سایت های خبری معماری عمل میکند و هر روز ایمیلی حاوی 5 پیام به شما راسال میکند که شامل 5 خبر از پر بازدید ترین اخبار معماری در بین 19 سایت برتر است که با استفاده از این وب سایت میتواندی از اخبار معماری ایران و اخبار معماری جهان مطلع شوید .

  • duetdisplay

در این وب سایت میتوانید با استفاده از امکاناتی ipad خود را به مانیتور تبدیل کنید .

منبع : وب سایت معماری 98 مرجع ارائه مقالات اخبار معماری