پاورپوینت بررسی معماری صخره ای

در این بخش با ارائه یکی دیگر از فایل های مورد نیاز دانشجویان عزیز در خدمت شما هستیم تا با معماری صخره ای در قالب فایل پاورپوینت آشنا شوید و در طرح ها و پروژه های خود از این فایل استفاده کنید , یکی از قدیمی ترین انواع معماری که هم اکنون نیز در موارد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد و در ایران نیز این نوع معماری هنوز هم وجود دارد معماری صخره ای می باشد که در این مقاله به ارائه فایل پاورپوینت مربوطه برای ارائه اطلاعات بیشتر می پردازیم .

پاورپوینت بررسی معماری صخره ای

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت بررسی معماری صخره ای بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این نوع معماری داشته باشید , هر گاه در صخره ای حفره و دالانی ایجاد شود و به مرور زمان این حفره و دالان گسترش یابد و امکان بوجود آمدن فضا هایی همچون خانه و نشیمن در آن بوجود آید به آن خانه صخره ای گفته میشود و به این نوع ساخت و ساز معماری صخره ای اطلاق میشود . در این نوع ساخت و ساز از مصالح ساختمانی مختلف استفاده نمیشود بلکه چارچوب اصلی و مصالح بکار گرفته شده در این نوع معماری خود اجزای صخره می باشد و تقسیم بندی فضا ها نیز با همین عنصر صورت میگیرد . برای مشاهده مقالات مشابه میتوانید به مطلب  پاورپوینت تحلیل روستای میمند کرمان مراجعه کنید .

پاورپوینت بررسی معماری صخره ای

پاورپوینت بررسی معماری صخره ای

معماری صخره ای را میتوان یکی از انواع مقاوم ترین معماری به شمار آورد به گونه ای که عوامل طبیعی شاید موجب تخریب سایر سازه ها شوند اما سازه هایی با معماری صخره ای فقط ممکن است در اثر زلزله تخریب شوند پس میتوان این سازه ها را سازه ای امن نماید . هم اکنون در ایران نیز نمونه روستا های صخره ای با معماری زیبا نیز وجود دارد که در پاورپوینت معماری صخره ای اطلاعات بیشتری در این رابطه وجود دارد . در این پاورپوینت علاوه بر بررسی معماری صخره ای و فلسفه این نوع معماری موارد دیگری همچون بررسی نمونه موردی روستای صخره ای مانند روستای میمند و روستای کندوان و … آمده است تا فایل کامل در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل روستا های صخره ای که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این زمینه را داراست , این پاورپوینت که در 45 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری98 تهیه نمایید .