پاورپوینت بیوگرافی و آثار سانتیاگو کالاتراوا

با معرفی یکی دیگر از بزرگان دنیای معماری با شما عزیزان هستیم تا با اساتید و برترین معماران این عرصه آشنا شوید و بتوانید علاوه بر شناخت معماری های برتر جهان و بنا های برتر سازندگان این بنا ها و معماران برتر را نیز بشناسید پس در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری۹۸ به ارائه پاورپوینت زندگی نامه سانتیاگو کالاتراوا و پاورپوینت آثار سانتیاگو کالاتراوا در قالب یک پاورپوینت با عنوان پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا می پردازیم .

پاورپوینت زندگی نامه و آثار سانتیاگو کالاتراوا

سانتیاگو کالاتراوا که ملیت او اسپانیا می باشد در سال 1951 در شهر معروف والنسیا در خانواده ای متوسط چشم به جهان گشود . او در دانشگاه در دو رشته بسیار سخت مهندسی معماری عمران مشغول به تحصیل بوده است و در ساخت و طراحی پل های معلق بسیار معروف و چیره دست بوده است . به طوری که او تقریبا 50 پل را در طول دهه ی اخیر طراحی و ساخته است . البته درست است که تمام این پل ها در مقیاس بسیار بزرگ نیستند از لحاظ طول دهانه نیستند اما در عوض ساختار غیر معمول بیشتر آنها توجه انسان را به خود معطوف می کند . از اینها که بگذریم بیایید کمی درباره خود او سخنی بگوییم .

پاورپوینت بیوگرافی و آثار سانتیاگو کالاتراوا

پاورپوینت بیوگرافی و آثار سانتیاگو کالاتراوا

سانتیاگو کالاتراوا تحصیلات مهندسی اش را در انستیتو تکنولوژی فدرال انستیتو واقع در زوریخ سوییس گذرانده ولی تحصیل در رشته هنر و معماری را دانشگاه نسبتا سطح بالای والنسیا واقع در محل تولدش گذرانده است . قابلیت ها و توانایی های او بسیار قابل تحسین و ستودنی می باشد . به طوری که او در سال 1979 یعنی در سن 28 سالگی برنده جایزه بزرگ آگوست پرت به خاطر انعطاف پذیری و دلپذیری موجود در در بناهایش شد . جراتی که او برای ساختن ایده هایش به کار می برد ستودنی است . چون در بسیاری از کارهایش به عنوان اولین معماری بود که به آن کار دست می زد .

سر فصل های این پروژه

  • بیوگرافی
  • مقدمه ( high-tech )
  • معرفی کالاتراوا
  • بررسی برخی از کارهای کالاتراوا
  • منابع

در پاورپوینت تحلیل کار های کالاتراوا به همراه زندگی نامه وی که در این مقاله برای شا عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این معمار بزرگ ذکر شده است , این پاورپوینت که در 208 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .