پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار هوشنگ سیحون

در این بخش از معرفی معماران بزرگ و مطرح ایران و جهان به ارائه پاورپوینت هوشنگ سیحون می پردازیم که یکی از بزرگترین معماران در ایران با شهرت جهانی محسوب میشود , در وب سایت تخصصی معماری98 همواره کوشیده ایم تا با معرفی معماران برجسته دانشجویان رشته معماری را بیشتر با معماران مطرح ایران و جهان آشنا کنیم که در همین راستا در این مقاله به ارائه پاورپوینت زندگینامه هوشنگ سیحون و پاورپوینت تحلیل آثار هوشنگ سیحون در قالب یک فایل پاورپوینت و فایلی word و pdf می پردازیم .

پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار هوشنگ سیحون

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار هوشنگ سیحون بپردازیم به ارائه مطالبی در رابطه با این معمار بزرگ می پردازیم , هوشنگ سیحون یکی از برترین معماران ایرانی است که شهرت زیادی در این زمینه دارد و معماری مکان ها و بنا های زیادی را به عهده گرفته است و زیبایی های خاصی در ساخت این بنا ها بکار گرفته است . هوشنگ سیحون در سال 1299 در خانواده ای اهل موسیقی زاده شد که پدر بزرگ او بنیان گذار موسیقی سنتی در ایران است و او را پدر موسیقی ایران می شناسند . نقاشی های هوشنگ سیحون بی نظیر می باشند , سیحون در نقاشی استعداد بی نظیری داشت که این استعداد را پس از ورود به دانشکده هنر های تهران به معماری تبدیل کرد و در این عرصه به فعالیت مشغول شد . در پاوورپوینت مربوطه تمامی موارد مربوط به این معمار همچون نقاشی ها و نمونه نقاشی ها و تحلیل تمامی آثار وی و زندگی نامه وجود دارند .

پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار هوشنگ سیحون

پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار هوشنگ سیحون

سیحون را میتوان بنیان گذار بیشتر آرامگاه های افراد مشهمور تلقی کرد و از بس که معماری او زیبا بوده است این موارد را به او واگذار کرده اند تا این بنا ها در بهترین منظر ساخته شوند که همین گونه نیز بوده است و بدین سبب شهرت سیحون بیشتر شد که در پاورپوینت بیوگرافی هوشنگ سیحون تمامی مسائل مربوط به این معمار ذکر شده است . از مهم ترین آثار هوشنگ سیحون می توان به موارد زیر اشاره کرد ( در پاورپوینت تحلیل اثار هوشنگ سیحون این مسائل بطور کامل ذکر شده است ) :

  • اجراى آرامگاه بوعلى سینا ( همدان )
  • مقبره عمر خیام ( نیشابور )
  • مقبره کمال الملک ( نیشابور )
  • مقبره و موزه نادر شاه افشار ( مشهد )
  • مجلس شوراى ملى
  • موزه توس ( مقبره فردوسى )
  • کارخانه نخ ریسى کوروس اخوان
  • کارخانه آرد مرشدى
  • و …

در پاورپوینت تجزیه و تحلیل اثار هوشنگ سیحون که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه میشود تمامی موارد مربوط به این معمار را داراست , این فایل که در پاورپوینتی با 100 اسلاید و فایلی pdf در 65 صفحه و فایلی word در 5 صفحه تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری98 تهیه نمایید .