پاورپوینت تجزیه و تحلیل خوابگاه

در این قسمت از ارائه فایل های کاربردی برای دانشجویان عزیز رشته معماری در وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی می پردازیم . خوابگاه ها یکی از مکان هایی هستند که با توجه به موقعیت و نوع کاربری ای که دارند مورد توجه معماران قرار میگیرند و باید در ساخت آنها اصول و ضوابط طراحی خوابگاه ها در نظر گرفته شود تا دانشجویان مستقر در این مکان ها با راحتی روبرو باشند و بتوانند در محیط مناسبی به تحصیل مشغول باشند از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت بررسی خوابگاه ها می پردازیم .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل خوابگاه

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تجزیه و تحلیل خوابگاه ها بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , خوابگاه ها از نظر معماری بسیار مورد توجه هستند بخصوص زمانی که دانشجویان رشته معماری خود در خوابگاه به سر میبرند این مسئله بیشتر مورد توجه قرار میگیرد و معماری این مکان به عنوان یکی از مکان هایی که دانشجویان بیشتر وقت خود را در آن صرف میکنند بیشتر نمود پیدا میکند . دانشجویان بسیار زیادی هستند که خانه و شهر خود را به قصد تحصیل ترک می گویند پس باید فضای این خوابگاه ها به گونه ای باشد که دانشجویان جز درس خواندن و تحصیل با دغدغه دیگری مواجه نباشند و بتوانند در محیط مناسبی به سر ببرند از این رو در این مقاله به ارائه پاورپوینت تجزیه و تحلیل خوابگاه دانشجویی می پردازیم تا این موضوع بیشتر روشن شود . همچنین در رابطه با موضوعات مشابه با خوابگاه میتوانید به مطلب رساله خوابگاه دانشجویی به همراه نقشه های اتوکدی خوابگاه مراجعه کنید .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل خوابگاه

پاورپوینت تجزیه و تحلیل خوابگاه

سر فصل های پروژه تحلیل خوبگاه دانشجویی

خدمات رفاهی

خدمات بهداشتی

خدمات غذایی

خدمات تفریحی

اتاق ها

لابی

ارائه نمونه ای از پلان خوابگاه

پروژه بررسی خوابگاه دانشجویی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد اطلاعات و مطالب مفیدی در این زمینه دارد ,این پاورپوینت که در حدود 20 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .