پاورپوینت تحلیل استادیوم المپیک توکیو

امروزه در ساخت مکان هایی همچون استادیوم ها و مکان های ورزشی نیز سعی میشود تا از معماری و طراحی زیبایی استفاده شود تا سازه ای زیبا با معماری بخصوص پدید آید که در میان استادیوم های ورزشی ساخته شده استادیوم المپیک توکیو از زیبا ترین مکان های ورزشی با معماری خاص می باشد از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پاورپوینت استادیوم المپیک توکیو می پردازیم تا اطلاعات کاملی راجع به این بنا و سازه منحصر بفرد آن ارائه داده باشیم .

دانلود پاورپوینت استادیوم المپیک توکیو

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل استادیوم المپیک توکیو بپردازیم به ارائه مطالبی راجع به این بنا می پردازیم , اين عرصه عظيم ورزشي كه در نزديكي ناحيه شينجوكو قرار دارد ، دارای طرحی پویا وپیشرفته می باشد این استادیوم دارای یک سقف جمع شونده میباشد که در بخشی قسمت هایش حالت کشسانی دارد . همچنین ظرفيت حضور 80 هزار نفر تماشاگر و قابليت جابجايي قسمت هاي نشيمن ( صندلی های جمع شونده ) به نزديكي زمين براي مسابقات راگبي و فوتبال را خواهد داشت . با اين طراحي و همچنين سقف جمع شو براي اجراهاي روباز ، اين استاديوم جهت ميزباني انواع رويدادهاي ورزشي و فرهنگي بسيار سازگار و مناسب خواهد بود .

پاورپوینت تحلیل استادیوم المپیک توکیو

دانلود پاورپوینت استادیوم المپیک توکیو

این استادیوم همچنین دارای تراس در پشت بام و بالکن هایی است که تماشاگران را قادر میکند هم فعالیت های درون سالن و هم مناظر ژاپن را ببیند پس علاوه بر کاربرد و نوع کاربری ورزشی که از این استادیوم ورزشی میشود استفاده های گردشگری نیز از آن میشود . در ابتدای ایده اجرای این استادیوم قرار بر این بود که معماری و اجرای آن بر عهده زاها حدید باشد اما بدلیل هزینه زیاد و طرح سنگین اجرای پروژه زاها حدید متوقف شد . در پاورپوینت معماری استادیوم المپیک توکیو اطلاعات بیشتری راجع به این بنا وجود دارد و میتوان این پروژه را به عنوان یکی از موارد در طرح 4 معماری مورد استفاده قرار داد .

در پاورپوینت استادیوم توکیو که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این مکان وجود دارد , این پاورپوینت که در حدود 20 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری98 تهیه نمایید .