پاورپوینت تحلیل بازار تاریخی ارومیه

در این بخش از ارائه فایل های کاربردی و مفید برای کاربران وب سایت تخصصی معماری 98 به ارائه پاورپوینت بازار تاریخی ارومیه به عنوان یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین بازار های قدیمی ایران می پردازیم . شهر های ایران همچون ارومیه همگی دارای قدمت زیادی هستند از این رو زیبایی های معماری زیادی را میتوان در شهر های ایران یافت که در این میان بازار های تاریخی نیز یکی از مواردی هستند که دارای طراحی و معماری منحصر بفردی هستند که نمون بارز این معماری را میتوان در بازار ارومیه مشاهده کرد از این رو در ادامه به ارائه پاورپوینت بررسی بازار تاریخی ارومیه می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشیم .

پاورپوینت تحلیل بازار تاریخی ارومیه

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل بازار تاریخی ارومیه بپردازیم به ارائه مطالبی در این رمینه می پردازیم , بازار ها یکی از مواردی هستند که از گذشته تا امروز همراه تاریخ یک شهر بوده اند و نمیتوان این مورد را از مردم و بافت شهر جدا دانست که در گذشته نیز راسته های مخصوص و تمامی مغازه ها در حومه یک بازار قرار میگرفتند که نمونه این مورد را میتوان در بازار ارومیه مشاهده کرد که راسته های زیادی در این بازار با فروشنده هایی با تنوع اجناس مشاهده کرد . بازار ارومیه در بافت قدیمی این شهر کهن قرار گرفت است و همواره مورد توجه معماران و گردشگران از قسمت های مختلف بوده است زیرا این بنا زیبایی های خاصی را دارد و فقط کالبدی از یک بازار برای خرید و فروش نیست .

پاورپوینت تحلیل بازار تاریخی ارومیه

پاورپوینت تحلیل بازار تاریخی ارومیه

تاریخ ساخت این بنا را میتوان به دوران آغاز حکومت صفویه نسبت داد اما این مکان نیز همچون سایر بنا های موجود در این شهر در گذر زمان مورد مرمت قرار گرفته است و مرمت بازار تاریخی ارومیه نیز صورت گرفته است و الحاقات زیادی بر این بازار صورت گرفته است برای مثال میتوان گفت که حمام بازار تاریخی ارومیه در دوره زندیه و قاجاریه به بافت این بازار افزوده شده است . در پاورپوینت تحلیل معماری بازار تاریخی ارومیه تمامی موارد مربوط در این رابطه را داراست .

پاورپوینت تجزیه و تحلیل بازار تاریخی ارومیه اطلاعات مورد نظر و مورد نیاز شما عزیزان را در خود دارد , این پاورپوینت که در 30 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 خریداری نمایید .