پاورپوینت تحلیل برج میلاد تهران

در این بخش از ارائه فایل های کاربردی و مفید برای دانشجویان در وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پاورپوینت برج میلاد تهران می پردازیم , برج ها یکی از سازه های پر طرفدار و محبوب در نزد معماران هستند که بسیار مورد توجه افراد و حتی عموم افراد هستند از این رو در این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با یکی از برج های معروف دنیا و ایران با نام برج میلاد تهران می پردازیم که در نزد معماران ایرانی و خارجی از محبوبیت برخوردار است و معماری آن دارای ویژگی های برجسته ای است از این رو تحلیل این برج را مورد بررسی قرار میدهیم .

پاورپوینت تحلیل برج میلاد تهران

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل برج میلاد تهران بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , این برج مخابراتی و چند منظوره در مجموعه مرکز ارتباطات بین المللی تهران , در شمال‌ غربی شهر تهران , میان تپه‌ ای با مساحت تقریبی ۱۴ هکتار واقع در جنوب شهرک‌ قدس و شمال کوی‌ نصر در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد و بر روی تپه های نصر قرار دارد و تقریبا از تمامی نقاط تهران دیده خواهد شد . ارتفاع این برج 435 متر است و علاوه بر آن بر روی بلندی تپه های نامبرده ساخته شده است که این موضوع بر دید این برج از تمامی نقاط تهران تاثیر زیادی دارد .

پاورپوینت تحلیل برج میلاد تهران

پاورپوینت تحلیل برج میلاد تهران

برج میلاد از 5 قسمت عمده و اصلی شالوده , ساختمان پای برج ( لابی ) , بدنه اصلی برج , سازه راس و دکل تشکیل شده است که سازه راس ان یکی از بزرگترین سازه های راس مخابراتی در جهان است . برج میلاد تهران به عنوان یکی از بزرگترین و بلند ترین برج های مخابراتی جهان محسوب میشود و در رتبه بندی بلند ترین برج های جهان رتبه ششم برج های مخابراتی را به خود تعلق داده است . در رابطه با سایر مقالات رایگان مربوط به برج ها میتوانید به مطالب زیر نیز مراجعه کنید :

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این برج میتوانید به دانلود پاورپوینت برج میلاد تهران بپردازید . در ادامه میتوانید به دانلود رایگان پاورپوینت برج میلاد تهران بپردازید .

 پاورپوینت تحلیل برج میلاد تهران

پاورپوینت تحلیل برج میلاد تهران

رمز : www.memari98.com

منبع : وب سایت معماری98 مرجع ارائه مقالات معماری ایرانیمعماری جهان