پاورپوینت تحلیل برج پیچنده ( ترنینگ تورسو )

امروزه ساختمان های بلند و برج ها بیشتر از سایر ساختمان ها در ساخت و ساز ها مورد توجه هستند و توجه بیشتری به این نوع سازه ها از سوی نوین سازی اطلاق میشود و در شهر های بزرگ جهان معمولا دست به ساخت چنین فضا ها و بنا هایی می زنند تا در عین ساخت و ساز برای برطرف نیاز ها از جمله اسکان افراد و بوجود اوردن فضاهای بیشتر دست به طراحی بنا هایی با معماری برتر بزنند که ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پاورپوینت برج پیچنده به عنوان یکی از معروف ترین برج های جهان می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات راجع به این برج نیازمندند به دانلود فایل مربوطه بپردازند .

دانلود پاورپوینت برج ترنینگ ترسو

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل برج پیچنده ( ترنینگ تورسو ) بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی راجع به این برج می پردازیم , این برج یکی از مشهور ترین و معروف ترین برج ها و آسمان خراش های بلند جهان است که با نوع معماری و طراحی متفاوتی اجرا شده است و از این رو مورد توجه معماران می باشد و از نظر طراحی بسیار مورد اهیمت می باشد و مورد توجه معماران و عموم افراد می باشد زیرا این برج همانند پیچی به دور خود پیچیده است و نمایی زیبا بوجود آورده است که با نام برچ پیچنده شناخته شده می باشد و به عنوان یکی از معروف ترین آسمان خراش های جهان شناخته میشود .

پاورپوینت تحلیل برج پیچنده ( ترنینگ تورسو )

دانلود پاورپوینت برج ترنینگ ترسو

در رابطه با ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با این برج باید گفت که این برج توسط مهندس معمار و مهندس عمران اسپانیایی سانتیاگو کالاتراوا طراحی و در ۲۷ اوت ۲۰۰۵ به طور رسمی افتتاح شده‌ است و در رابطه با موقعیت آن باید گفت که در شهر مالمو سوئد قرار دارد . یکی از دلایل ساخت برج پیچنده تعیین مرزی برای آسمان شهر مالمو بود , مرزی که توانایی درک هندسی آسمان شهر را به شهروندان آن بدهد . این برج را علاوه بر معروفیت میتوان یکی از عجیب ترین بنا های بلند با معماری خاص و منحصر بفرد دانست که در نوع متمایزی از برج ها و آسمان خراش ها ظاهر شده است . اطلاعات بیشتری راجع به این برج در پاورپوینت تحلیل برج ترنینگ ترسو وجود دارد .

پاورپوینت برج Turning Torso که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد اطلاعات کاملی در این زمینه را داراست , این پاورپوینت که در 33 اسلاید تنظیم شده است را از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .