پاورپوینت تحلیل روستای ابرسج

تحلیل روستا های معروف با داشتن معماری و طراحی های قابل توجه و مد نظر در رشته معماری یکی از مواردی می باشد که در مبحث درس روستا مورد بررسی قرار میگیرد و دانشجویان به دنبال تحلیل کاملی از روستا های مد نظر خود هستند تا اطلاعات کامل و جامعی راجع به روستای مد نظر جمع آوری کنند و ارائه دهند از این رو ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه پاورپوینت تحلیل روستای ابرسج می پردازیم تا اطلاعات و مطالب کاملی راجع به این روستا ارائه دهیم .

دانلود پاورپوینت روستای ابرسج

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل روستای ابرسج بپردازیم به ارائه مطالب و اطلاعاتی راجع به این روستا می پردازیم تا آشنایی بیشتری با این روستا داشته باشید , در درس روستا بر هر دانشجویی محول میشود تا انجام تحلیل یکی از روستا ها و بررسی موارد مختلف یکی از نمونه موردی های روستا را برعهده گیرد و تحلیلی کامل از روستای مورد نظر ارائه دهد که با توجه به اینکه برخی از دانشجویان این امکان برایشان وجود ندارد تا شخصا تحلیلی کامل از روستا ارائه دهند ما در این مقاله از وب سایت به ارائه فایلی راجع به تحلیل روستا ها می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل روستای ابرسج

دانلود پاورپوینت روستای ابرسج

روستای ابرسج با مختصات 36 درجه و 35 دقیقه عرض شمالی و 54 درجه و 56 دقیقه طول شرقی در بخش بسطام از شهرستان شاهرود در استان سمنان قرار گرفته است . این روستا از جنوب شرقی به روستای ده خیر و محور ارتباطی بسطام – آزاد شهر و از شمال – غرب و جنوب به زمین های منابع طبیعی وتوپوگرافی محدود می باشد . قدمت این روستا را میتوان بیش از 1200 سال دانست که دارای جاذبه های متعددی می باشد که در پاورپوینت تحلیل روستای ابرسج اطلاعات و مطالب بیشتری راجع به این روستا وجود دارد .

سر فصل های این پروژه

فصل اول : جغرافیا
1-1-وضعیت جغرافیایی
1-2-نقشه هوایی
1-3-نحوه ارتباط با روستای هم جوار
فصل دوم : تاریخچه
2-1-تاریخچه و وجه تسمیه
2-2-اماکن تاریخی
فصل سوم : اجتماعی- فرهنگی
3-1-تحولات جمعیتی
3-2-مکان های مذهبی
فصل چهارم: اقتصادی
4-1-منابع درآمد
4-2-کشاورزی
4-3-صنعت
فصل پنجم : اقلیم
5-1-توپوگرافی
5-2-وضعیت اقلیمی(دما-رطوبت)
5-3-تامین آب
5-4-باد
5-5-مقطع شمالی-جنوبی
5-6-مقطع شرقی-غربی
فصل ششم: بافت روستا
6-1-کاربری اراضی
6-2-کیفیت ابنیه
6-3-مالکیت اراضی
6-4-محله بندی
6-5-دسترسی ها و معابر
6-6-مصالح غالب بافت ها
6-7-بررسی های کالبدی
6-8-فضاهای پر و خالی
فصل هفتم: معماری مسکونی
7-1-مسکن شماره 1
7-2-مسکن شماره 2

پاورپوینت تحلیل کامل روستای ابرسج ه رد این مقاله برای ما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به تحلیل کامل یک روستا را داراست , این پاورپوینت 69 اسلایدی را میتوانید از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .