پاورپوینت تحلیل سی و سه پل

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی معماری۹۸ , در این بخش از ارائه فایل های کاربردی و مربوط به تحلیل ابنه تاریخی به ارائه پاورپوینت سی و سه پل اصفهان می پردازیم تا بیشتر با این سازه آشنا شوید . این پل را میتوان یکی از برترین بنا ها و سازه های ساخته شده در دوران معماری صفوی دانست که با معماری بی نظیر و طراحی زیبا بوجود آمده است و همواره در طول تاریخ مورد توجه معماران و عموم مردم بوده است .

پاورپوینت تحلیل سی و سه پل

در این بخش در رابطه با پاورپوینت تحلیل سی و سه پل به ارائه مطالب بیشتری در این رابطه می پردازم تا اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید , این پل در حدود ۳۰۰ متر طول و ۱۴ متر عرض دارد و طویل‏ ترین پل زاینده ‏رود است که در سال ۱۰۰۵ هجرى و در زمان حکومت شاه عباس اول ساخته شده است و هم اکنون نیز مورد توجه عموم مردم و معماران زیادی است که از زیبایی این سازه بهره میبرند . این پل را میتوان یکی از برترین سازه های پلی جهان و ایران با معماری قدیمی دانست . در گذشته از هر دهانه ی این پل آب خارج میشد و حجم آب زیادی در رودخانه آن وجود داشت . معماری سی و سه پل اصفهان دارای عناصر زیبایی می باشد که همگی در پاورپوینت معماری سی و سه پل موجود می باشد .

پاورپوینت تحلیل سی و سه پل

پاورپوینت تحلیل سی و سه پل

از پل سی و سه پل استفاده های زیادی میشده است که این استفاده از گذشته تا امروز با تغییراتی مواج بوده است برای مثال در گذشته بسیاری از مراسمات مذهبی در کنار این پل برگزار میشد . سی و سه پل اصفهان با نام های مختلفی از جمله پل شاه عباسى – پل اللهوردیخان – پل جلفا – پل چهل چشمه – پل سى و سه چشمه نیز شناخته میشود . این پل در اصل برای اتصال دو خیابان به یکدیگر ساخته شده بود اما معماری بی نظیر ان به گونه ای می باشد که علاوه بر نقش ارتباطی خود جلوه دهنده زیبایی نیز می باشد که مورد بازدید عموم مردم از نقاط مختلف جهان می باشد که در این رابطه در پاورپوینت سی و سه پل اصفهان اطلاعات بیشتری راجع به این سازه وجود دارد .

در پاورپوینت بررسی معماری سی و سه پل اصفهان که در این مقاله ارائه شد تمامی موارد مربوط به این سازه را داراست , این پاورپوینت که در 40 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید در بخش فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .