پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان ستار خان و قصر و دشت تهران

تحلیل فضا های شهری و حتی تحلیل خود شهر ها اعم از ایرانی و خارجی یکی از مواردی است که اصولا انجام آنها بر عهده دانشجویان عزیز محول میگردد تا با انجام این پروژه ها فضا های مشخص شده و خاصی از فضای شهری مورد بررسی قرار گیرند که ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری98 به ارائه پاورپوینت تحلیل فضای شهری با عنوان پاورپوینت تحلیل خیابان ستار خان تهران به همراه پاورپوینت تحلیل خیابان قصر و دشت تهران در قالب یک فایل پاورپوینت می پردازیم تا نمونه ای از تحلیل فضای شهری را ارائه داده باشیم .

پاورپوینت تحلیل خیابان ستار خان و قصر و دشت تهران

فضا های شهری همواره یکی از مواردی بوده اند که ماهیتی فرا رشته ای به خود دیده است که اهدافی در تحلیل هر فضای شهری دنبال میشود که از این اهداف میتوان به مواردی همچون آشنایی با فضا های شهری و دانش طراحی شهری به علاوه سلسله مراتب برای شناخت جایگاه طراحی شهری اشاره کرد تا اطلاعات بیشتری راجع به هر فضای مشخص بدست آید و اطلاعات بیشتری در رابطه با معماری و موارد مربوط و موجود در این فضا ها بدست آید که در تحلیل این دو خیابان اطلاعات کامل مربوط به معماری و طراحی شهری این دو خیابان و فضا های موجود وجود دارد .

 پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان ستار خان و قصر و دشت تهران

پاورپوینت تحلیل خیابان ستار خان و قصر و دشت تهران

نمای هر ساختمان موثر در مجموعه شهری است كه در آن حضور دارد و این تاثیر را در بدنه خیابان‌ ها یا میدان‌ ها كه در آن قرار گرفته است می گذارد . اگر به نمای ساختمان واحدی , بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمانها فكر شود , همگونی نمای شهری در كلیت از بین می‌ رود . در تحلیل این دو خیابان تمامی مواردی که مربوط به تحلیل فضای شهری منطقه ای می باشد مورد بررسی قرار گرفته است و پروزه تحلیلی کاملی می باشد که خدمت شما عزیزان ارائه میشود که قسمت عمده شامل تحلیل نماهای فعال و غیر فعال این دو خیابان و مقایسه و تفاوت های آنها با خیابان های معروف در شهر های معروف دنیا میباشد ضمن اینکه در ادامه پروژه راهکارهایی برای نماهای این 2 خیابان معروف آورده شده است .

در این مقاله پروژه تحلیل فضای شهری دو مورد از خیابان های تهران خدمت شما عزیزان ارائه شد که پروژه کاملی در این رابطه می باشد , این پاورپوینت که در 60 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .