پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری میلاد نور تهران

مجتمع های تجاری یکی از مورد توجه ترین مکان هایی هستند که بنا به نوع کاربری و موقعیتی که دارند از اهمیت زیادی برخوردار هستند و همواره تحلیل های مختلفی بر این مکان ها از جنبه های مختلف صورت میگیرد که در همین رابطه در وب سایت تخصصی معماری 98 در بخش های مختلفی اقدام به بررسی نمونه های مختلف مجتمع تجاری نموده ایم و در این مقاله نیز یکی از معروف ترین مجتمعات تجاری تهران را مورد تحلیل قرار میدهیم و در همین رابطه به ارائه پاورپوینت مجتمع تجاری میلاد نور می پردازیم تا اطلاعات کامل راجع به این پروژه را در 17 اسلاید ارائه دهیم و کاربران عزیز به این اطلاعات دسترسی داشته باشند .

پاورپوینت معماری مجتمع تجاری میلاد نور تهران

مجتمعات تجاری زیادی وجود دارند که بنا به نوع معماری و حتی نوع مراکز خرید موجود و سایر دلایل در زمره بهترین مجتمعات تجاری می باشند که مجتمع تجاری میلاد نور تهران بنا به ویژگی های منحصر بفردی که دارد بی شک برترین مرکز خرید و مجتمع تجاری پایتخت و یکی از نمونه های برتر کشوری در این زمینه می باشد که در سال 1387 افتتاح شد و در خدمت عموم مردم با ارائه خدمات مختلف قرار گرفت و اکنون نیز به عنوان یکی از بهترین ها مورد بازدید عموم افراد زیادی می باشد که همین مراجعه نشان از برتری و مورد توجه بودن این مجتمع است .

پاورپوینت مجتمع میلاد نور تهران

پاورپوینت مجتمع میلاد نور تهران

مجتمع تجاری میلاد نور تهران به عنوان یکی از بزرگترین مجتمعات پایتخت دارای 357 واحد تجاری در غرفه های مختلف می باشد که به ارائه خدمات مختلف به عموم افراد می پردازند , پرسنل کنترل کننده و مدیریت این مجتمع حدود 1200 نفرمی باشد که این آمار نشانی از بزرگی و عظمت این مجتمع می باشد . معماری و طراحی این مجتمع نیز از نمونه های برتر و از جامع ترین الگو های معماری تجاری جهان اقتباس شده است و نمونه ای زیبا و منحصر بفرد نیز در طراحی می باشد . اطلاعات دقیق تر و بیشتر در این رابطه در پاورپوینت تجزیه و تحلیل مجتمع تجاری میلاد نور تهران ارائه شده در این مقاله وجود دارد . در این پاورپوینت اطلاعاتی راجع به این مجتمع و مواردی همچون پلان ها و عکس ها ارائه شده است . در رابطه با موارد مشابه میتوانید به موارد زیر نیز مراجعه کنید :

فایل پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع تجاری میلاد نور تهران که در این مقاله ارائه شد اطلاعاتی کامل در رابطه با این مجتمع بزرگ را داراست , این پاورپوینت 17 اسلایدی را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .