پاورپوینت تحلیل مجتمع زیتون اصفهان – خانه لوکوربوزیه – مجتمع مسکونی سوئد

در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری 98 بررسی نمونه موردی تحلیل مجتمع خارجی و ایرانی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم , در این بخش از ارائه مقالات و فایل های مفید برای داشجویان رشته پر طرفدار معماری به ارائه پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی زیتون اصفهان , پاورپوینت تحلیل مجتمع مارسی فرانسه ( پاورپوینت تحلیل خانه لوکوربوزیه ) و پاورپوینت مجتمع مسکونی سوئد می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات و مطالب راجع به این بنا ها نیازمندند به تهیه آن بپردازند و این 3 مجتمع را در قالب پاورپوینتی 102 اسلایدی در اختیار داشته باشند .

پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون اصفهان و مارسی فرانسه و مجتمع سوئد

تحلیل مجتمع های مسکونی و بررسی ویژگی ها و مواردی از آنها یکی از مواردی است که بر عهده دانشجویان رشته معماری قرار میگیرد از این رو در این مقاله با ارائه پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی ایرانی و پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی خارجی منابع مفیدی برای دانشجویان ارائه داده ایم تا نمونه های برتر معماری مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی را مورد تحلیل قرار داده باشیم و با ارائه اطلاعات و پلان قسمت های مختلف تحلیل و نقد و بررسی کاملی راجع به این مجتمعات داشته باشیم .

شهرک زیتون اصفهان یکی از مشهور ترین شهرک های اصفهان است که از نظر معماری و ساختمان و نوع سبک معماری و نمای ساختمان نیز دارای اهمیت زیادی است . مجتمع مسکونی زیتون اصفهان به منظور اسکان 500 خانوار طراحی شده است و این گنجایش را داراست که 500 خانواده را در خود جای دهد , این مجموعه یکی از مجتمعات مسکونی بسیار زیبا و شیک است که مورد علاقه افراد زیادی و معماران نیز است . خانه مارسی فرانسه دارای 18 طبقه است و به نام طراح بزرگ خود آن را نیز با نام خانه لوکوربوزیه می شناسند و او بخاطر این بنا جایزه لژیون ولور را گرفت . ساختمان برای ۱۶۰۰ نفر با ۳۳۷ آپارتمان ، یک اتاقه تا آپارتمانهایی که برای خانواده های ۸ نفره هستند .

سر فصل های تحلیل مجتمع زیتون

  • معرفی کامل طرح
  • تحلیل سایت پلان
  • تحلیل وضعیت افراد ساکن
  • تحلیل ورودی ها و سیرکولاسیون ها با عکس
  • تحلیل نوع ساخت بنا و مواردی همچون :
  • تحلیل فضا های مسکونی همراه با عکس از قسمت های مختلف
  • تحلیل نورگیری
  • تحلیل مسیر های دسترسی
  • ارتباط واحد ها با یکدیگر
  • تحلیل فضا های مسکونی
  • و …

سر فصل های تحلیل خانه مارسی فرانسه

معرفی معمار پروژه

تحلیل سایت پلان

تحلیل فضا های مختلف و ورودی ها با عکس

ارائه پلان ها و نما و برش

تحلیل مسیر های دسترسی با عکس

پلان طبقات مختلف

عکس های داخلی و خارجی از فضا

و ….

سر فصل های تحلیل مجتمع مسکونی greenwich millennium village  در سوئد

معمار پروژه

معرفی بنای پروژه

تحلیل کامل این مجتمع

تحلیل مصالح بکار گرفته شده در ساختمان

تحلیل ورودی ها و مسیر های دسترسی با عکس

ارائه پلان طبقات و قسمت های مختلف

تحلیل ارتباط بین واحد ها و طبقات

و …

 

در این مقاله برای شما عزیزان نمونه تحلیل مجتمع خارجی و ایرانی ارائه شد و این مجتمعات بصورت کامل مورد تحلیل قرار گرفتند , این پاورپوینت که در 102 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .