پاورپوینت تحلیل مرمت امامزاده یحیی در ورامین

در این قسمت از ارائه پروژه های مرمتی به ارائه پروژه مرمت یکی از امامزاده های معروف با عنوان پروژه مرمت امامزاده یحیی ورامین می پردازیم , در وب سایت تخصصی معماری98 همواره به ارائه پروژه های مرمت امامزاده ها و خانه های مشهور پرداخته ایم و بنا های مشهور را مورد بررسی قرار داده ایم و در این مقاله نیز به ارائه یکی از مهم ترین بنا ها در ورامین با نام پاورپوینت امامزاده یحیی می پردازیم تا اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیار دانشجویان عزیز قرار گیرد .

پاورپوینت تحلیل مرمت امامزاده یحیی در ورامین

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل مرمت امامزاده یحیی در ورامین بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم به ارائه مطالبی در این زمینه می پردازیم , این امامزاده در جنوب شرقی شهر ورامین تهران و در روستای کهنه گل قرار دارد و شخص مدفون شده در این بنا را احتمالا یحیی بن علی بن عبدالرحمن بن قاسم بن حسن بن زید بن امام حسن مجتبی (ع)  می دانند که حاکم شهر ری دستور قتل وی را صادر کرده بود . این بنا دارای معماری و طراحی زیبا و به خصوصی است به گونه ای که مورد توجه معماران قرار گرفته است و توانسته است توجه افراد زیادی را به معماری خود و کاشی کاری و … جلب نماید .

پاورپوینت تحلیل مرمت امامزاده یحیی در ورامین

پاورپوینت تحلیل مرمت امامزاده یحیی در ورامین

بعد از ساخت این بنا در سال های بعد کاشی کاری هایی در آن صورت گرفته است و در حدود پنجاه سال بعد تزیینات بنا با گچ بری دیوارها و کاشی کاری مرقد تکمیل شده است . در کنار و جوار امامزاده یحیی بنا های دیگری نیز وجود داشته است که به مرور از بین رفته اند و تخریب شده اند . در ساخت این بنا از عناصر معماری زیبا و مورد توجهی استفاده شده است و درب زیبایی برای ورودی آن ساخته شده بود که ان به سرقت رسده است و درب اصلی آن امروزه در دسترس نیست . در پاورپوینت مرمت امامزاده یحیی در ورامین که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد موارد و اطلاعات مفیدی ارائه شده است .

پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه شد تمامی موارد مربوط به این مورد را داراست , این پاورپیونت که در 55 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری98 تهیه نمایید .