پاورپوینت تحلیل مسجد خانم زنجان

مساجد به عنوان یکی از مکان های مذهبی و مورد توجه در میان مردم در معماری نیز بسیار مورد توجه هستند و از گذشته تا به امروز نیز همواره این اماکن مورد توجه بوده اند و از جنبه های مختلف مورد توجه بوده اند از این رو ما در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پاورپوینت مسجد خانم زنجان می پردازیم تا نمونه ای از معماری مساجد در منطقه زنجان را مرود تحلیل قرار داده باشیم و اطلاعات کاملی خدمت عزیزانی ارائه دهیم که به مطالب راجع به این مسجد نیازمندند .

پاورپوینت معماری مسجد خانم زنجان

قبل از ارائه فایل اصلی یعنی پاورپوینت تحلیل مسجد خانم زنجان بپردازیم به ارائه مطالبی در این زمینه می پردازیم تا با معماری این مسجد بیشتر آشنا شوید , این مسجد دارای معماری ناب ایرانی و تلفیقی از این نوع معماری با معماری اسلامی در دوره قاجار می باشد که دارای عناصر و جزئیات منحصر بفردی می باشد که این مسجد را با سایر مساجد ساخته شده با معماری و سبک متفاوت بسیار متمایز کرده است و بنا به داشتن موارد ویژه و طراحی زیبا این مسجد همواره مورد توجه معماران بوده است و اکنون نیز تحلیل های زیادی مبنی بر تحلیل بخش های مختلف این مسجد صورت میگیرد .

پاورپوینت تحلیل مسجد خانم زنجان

پاورپوینت معماری مسجد خانم زنجان

این مسجد به همت یکی از خانم های تاریخ ایران بنام جمیله خانم دختر حسین قلی خان ذوالفقاری نظام الدوله خواهر ذوالفقار خان اسعد الدوله ساخته شد و قبل از اتمام مراحل ساخت کامل این مسجد این خانم فوت کردند و از این رو نام این مسجد را به احترام سازنده مسجد خانم گذاشتند . در طول تاریخ همواره به همت زنان ایرانی مکان ها و فضا های مختلف با معماری زیبا و نوع کاربری خدماتی ساخته شده اند که از موارد دیگر همچون مسجد خانم میتوان به مدرسه چهار باغ اصفهان و مسجد گوهر شاد در مشهد اشاره کرد . در رابطه با مسجد مربوطه در پاورپوینت تجزیه و تحلیل مسجد خانم زنجان اطلاعات بیشتری وجود دارد .

پاورپوینت بررسی مسجد خانم زنجان که در این مقاله ارائه شد اطلاعات کاملی راجع به این بنای تاریخی را داراست , این پاورپوینت که در 23 اسلاید تنظیم شده است را از فروشگاه معماری و عمران وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .