پاورپوینت تحلیل موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت معماری 98 , در این بخش از ارائه فایل های دانشجویی در بخش فروشگاه معماری به ارائه فایل پاورپوینت موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان می پردازیم . موزه ها همواره مورد توجه معماران بوده اند زیرا این مکانها از بسیاری از دستاورد های گذشته و حال محافظت میکنند و به عنوان مکانی که مورد بازدید افراد زیادی است بسیار مورد توجه است بنابراین در ساخت آن باید از ضوابط طراحی موزه استفاده شود که در این مقاله یکی از معروف ترین موزه های جهان با عنوان پاورپوینت تجزیه و تحلیل موزه مرسدس بنز می پردازیم .

پاورپوینت تحلیل موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان بپردازیم به ارائه مطالبی در این رابطه می پردازیم , پلان موزه مرسدس بنز و نوع طراحی ان بسیار زیبا است به گونه ای که آنرا به عنوان یکی از موزه های برتر جهان و یکی از 5 موزه بزرگ و بنام آلمان تبدیل کرده است . این موزه در نگاه اول سمبل تحرک و پویایی است و در میان کارخانه های ماشین سازی و زمین های ورزشی و استادیوم ها قرار دارد . در این پروژه ستون ها که پیرامون ساختمان سازماندهی شده اند , همگی به صورت V برعکس شکل گرفته اند تا مقاومت ساختمان را افزایش دهند . مسلما موزه مرسدس بنز آلمان نیز همچون محصولات این شرکت مورد توجه افراد زیادی هستند .

پاورپوینت تحلیل موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان

پاورپوینت تحلیل موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان

این موزه که در سال 2003 در اشتوتگارت آلمان شروع به ساخت آن شد در مجاورت بزرگراه B14 در ورودی شهر اشتوتگارت قرار دارد و شامل فضایی برای نمایش حدود 160 ماشین و فضا های دیگری همچون رستوران و بخش ادرای و لابی می باشد . طراحی موزه مرسدس بنز بسیار مورد توجه است و از معماری و طراحی زیبایی برخوردار است . سایت پلان موزه مرسدس بنز در حدود 60 هزار متر مربع می باشد . در رابطه با پلان موزه ماشین میتوانید به مطلب مربوطه مراجعه کنید .

پاورپوینت بررسی موزه مرسدس بنز آلمان که در این مقاله برای شما دوستان ارائه شد اطلاعات کاملی در این زمینه را داراست و توضیح هر قسمت همراه با عکس می باشد , این پاورپوینت که در حدود 65 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از بخش فروشگاه معماری و عمران وب سایت معماری 98 تهیه نمایید .