پاورپوینت تحلیل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

با ارائه تحلیل در رابطه با مکان ها و مجموعه های ورزشی در خدمت شما عزیزان هستیم تا نمونه موردی یکی از برترین استادیوم ها با داشتن معماری برتر را مورد تحلیل قرار دهیم از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری ایران به ارائه پاورپوینت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو می پردازیم تا با معماری و طراحی هوشمند و در عین حال برتر این ورزشگاه آشنا شوید و اطلاعات کاملی در رابطه با این مجتمع ورزشی در اختیار داشته باشید .

پاورپوینت معماری ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بپردازیم به ارائه اطلاعات و مطالبی در این رابطه می پردازیم تا بیشتر با این سازه ورزشی آشنا شوید , در رابطه با این ورزشگاه باید گفت که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید اسپانیا واقع شده است و تاریخ ساخت آن به سال 1947 برمیگردد , این ورزشگاه در پاسئو دلا کاستیانا و در محدوده چامارتین واقع شده است . در مجاورت این ورزشگاه خیابان‌های کونچا اسپینا , پدرو دامیان و رافائل سالگادو واقع شده‌اند . این ورزشگاه از سال 1947 به بعد مورد استفاده می باشد و در این مدت زمان تغییرات بیشتری در ساختار و بخش های مختلف آن بوجود آمده است .

پاورپوینت تحلیل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

پاورپوینت معماری ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

در مقالات گذشته بنا به تحلیل مکان های ورزشی به ارائه پاورپوینت تحلیل استادیوم المپیک توکیو پرداختیم , این ورزشگاه یکی از مشهور ترین و به نام ترین ورزشگاه ها و مجموعه های ورزشی در جان فوتبال می باشد که با داشتن ظرفیت زیاد آماده پذیرایی از مراجعه افراد مختلف در مسابقات مختلف می باشد . این ورزشگاه میزبان چهار دوره لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در سال ۱۹۵۷ , ۱۹۶۹ , ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰ بوده است . همچنین فینال جام ملت های اروپا ۱۹۶۴ و جام جهانی ۱۹۸۲ در این ورزشگاه برگزار شده است . این ورزشگاه علاوه بر اینکه میزبان مسابقات بزرگ است و از این نظر مورد اهمیت می باشد از سوی دیگر نیز بنا به داشتن معماری زیبا و طراحی برتر نیز مورد توجه می باشد . اطلاعات بیشتر راجع به این مجموعه در پاورپوینت بررسی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موجود می باشد .

سر فصل های این پروژه

مقدمه

موقعیت

تاریخچه

دهه ۱۹۵۰

دهه ۱۹۸۰

دهه ۲۰۰۰

سیستم حمل و نقل

پاورپوینت تجزیه و تحلیل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که در این مقاله ارائه شد مطالب و اطلاعات کافی راجع به این مکان ورزشی را داراست , این پاورپوینت که در 34 اسلاید تنظیم شده است را میتوانید از فروشگاه معماری وب سایت تخصصی معماری 98 تهیه نمایید .